کد خبر : 1963383 | 14 شهریور 1402 ساعت 22:55 | 21.5K بازدید | 2 دیدگاه

سیستم ایتالیا با هدایت اسپالتی لو رفت

لوچانو اسپالتی در تمرینات تیم ملی ایتالیا از سیستم 3-3-4 استفاده می‌کند.

سیستم ایتالیا با هدایت اسپالتی لو رفت

به گزارش "ورزش سه"، لوچانو اسپالتی برخی از تاکتیک‌های خود را برای ایتالیای جدید در تمرین امروز آزمایش کرده و نشان داده که به سیستم 3-3-4 پایبند است. سرمربی سابق ناپولی با سفر به مقدونیه شمالی اولین بازی خود را روی نیمکت تیم ملی انجام خواهد داد.

به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، اسپالتی با نشان دادن عدم تحمل بازیکنانی که از تمرینات برای ضربه‌های کوچک یا پیچ‌خوردگی‌های جزئی متوقف می‌شوند، تفاوت‌هایی با روبرتو مانچینی قبلی نشان داده است.

1921033

برخلاف اکثر تمرینات اخیر ایتالیا قابل توجه است که تمام 29 بازیکن دعوت شده در جلسه تمرینی کامل شرکت کردند. تا اینجای کار، تا جایی که در تمرینات با حضور خبرنگاران مشخص شده باشد، به نظر می‌رسد که اسپالتی به ترکیب 3-3-4 پایبند است.

1921034

او در دو بخش تمرین امروز نشان داد که از این سیستم استفاده می‌کند. متئو پولیتانو و ماتیا زاکاگنی به عنوان دو وینگر در این ترکیب مورد آزمایش قرار گرفتند، در حالی که چیرو ایموبیله و جاکومو راسپادوری هم به عنوان مهاجم مرکزی بازی کردند.

گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که جووانی دی لورنزو و فدریکو دیمارکو به عنوان مدافعان کناری در تمرینات بکار گرفته شده و انتظار می‌رود نیکولو بارلا و ساندرو تونالی در خط میانی به میدان بروند.

1921035

این تیم روز جمعه به مقدونیه شمالی پرواز می‌کند، پس از بازی شنبه به ایتالیا بازمی‌گردد و تا بازی روز سه‌شنبه برابر اوکراین در سن‌سیرو در کمپ تمرینی میلانلو میلان خواهد ماند.

دیدگاه‌ها