کد خبر : 1963397 | 15 شهریور 1402 ساعت 00:07 | 48.3K بازدید | 17 دیدگاه

گاوی با چهره‌ای متفاوت در تمرین اسپانیا

ستاره بارسلونا پتر چک شد! (عکس)

گاوی، ستاره جوان بارسلونا، برای محافظت از گوش آسیب‌دیده‌اش، مجبور به استفاده از محافظ سر شده است.

ستاره بارسلونا پتر چک شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که لیگ‌های باشگاهی در اروپا طی دو هفته آتی تعطیل هستند تیم‌های ملی خود را آماده برگزاری مسابقاتی می‌کنند که در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

1921067

تیم ملی اسپانیا در حال حاضر خود را آماده رویارویی روز جمعه با گرجستان می‌کند. این تیم سه‌شنبه هفته آینده نیز به مصاف قبرس خواهد رفت. گاوی، ستاره جوان بارسلونا، یکی از حاضرین در اردوی تیم ملی اسپانیاست که با چهره‌ای متفاوت در تمرین امروز حضور یافت.

او برای محافظت از گوش آسیب‌دیده‌اش که به دلیل برخورد با بازیکن اوساسونا در بازی اخیر تیمش سه بخیه خورد، مجبور به استفاده از محافظی شده که زمانی پتر چک، دروازه‌بان مشهور چلسی، به دلیل شکستگی جمجمه، مشابهش را به سر می‌کرد.

1921071

هافبک 19 ساله بارسلونا روز یکشنبه در حالی صدمین بازی خود را برای این تیم مقابل اوساسونا انجام داد که در نیمه دوم این دیدار به دلیل برخورد آرنج رودی گارسیا، مدافع حریف، از ناحیه گوش دچار خونریزی شد.

با وجود اینکه گوش گاوی سه بخیه خورده اما مشکل خاصی او را تهدید نمی‌کند. البته تیم پزشکی باشگاه بارسلونا و اسپانیا در تصمیمی مشترک ترجیح دادند ریسک نکنند و با تهیه ماسک مخصوص برای این بازیکن، به بهبودی سریع‌تر او کمک کنند.

دیدگاه‌ها