کد خبر : 1963400 | 15 شهریور 1402 ساعت 00:12 | 74.4K بازدید | 44 دیدگاه

برچسب ادنوک به ستاره پرسپولیسی چسبید (عکس)

احمد نوراللهی در سومین سال بازی در لیگ ادنوک امارات نیز همچنان به تیم ملی دعوت می‌شود.

برچسب ادنوک به ستاره پرسپولیسی چسبید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سه سال از زمانی که احمد نوراللهی با پیغام خاص خود به هواداران پرسپولیس، جدایی خود از این تیم را اعلام کرد و راهی امارات متحده عربی شد، می‌گذرد. جایی که او خطاب به طرفداران تیم محبوبش نوشت که یک پیراهن پرسپولیس را برای همیشه در چمدانش خواهد داشت تا به این شکل و برای یک بار دیگر خداحافظی احساسی را با قرمزها رقم بزند.

او حالا سومین سال بازی در لیگ امارات را می‌گذرد و در انتقالی بزرگتر به الوحده امارات پیوسته است. او در حالی تیم قهرمان ادنوک را ترک کرد که در الوحده نیز پیراهن شماره هفت را بر تن دارد و امیدوار است دوباره نقش یک ستاره را در تیم جدیدش ایفا کند تا شاید پیشنهاد بعدی حتی با دستمزد بهتر برای او برسد.

1921072

این در حالی است که شاید بسیاری تصور می‌کردند نوراللهی نیز بعد از مدت کوتاهی به لیگ برتر ایران بازگردد، اما در سومین سال شرایط به حدی خوب بود که هیچ باشگاهی از لیگ برتر توان استخدام او را حتی از نظر ذهنی نداشت و پیشنهادی را به او نرساند.

نکته جالب اینکه نوراللهی در سال‌های اخیر، از مارک ویلموتس تا دراگان اسکوچیچ و از کارلوس کی‌روش تا امیر قلعه‌نویی، توانسته نظر همه سرمربیان تیم ملی را جلب کند و حالا امیدوار است دومین جام ملت‌های خود را هم تجربه کند و شاید یک موفقیت ملی را این بار رقم بزند.

نوراللهی که شاید خیلی دیر به تیم ملی رسید و در سال‌های بازی برای پرسپولیس از پیراهن ملی محروم ماند، حالا شاید زوج خود را با سعید عزت‌اللهی تمرین کند که به نظر دو بازیکن مکمل در خط هافبک هستند.

دیدگاه‌ها