کد خبر : 1963441 | 15 شهریور 1402 ساعت 12:30 | 32.4K بازدید | 19 دیدگاه

خرید جدید آلومینیوم معرفی شد

مهاجم سابق مس کرمان و فولاد به جمع شاگردان سید مجتبی حسینی در آلومینیوم اضافه شد.

خرید جدید آلومینیوم معرفی شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آلومینیوم اراک در ادامه روند فعالیت نقل و انتقالاتی خود و با توجه به خالی بودن لیست تیم، با شروین بزرگ مهاجم فصل گذشته مس کرمان مذاکرات خود را انجام داد و این بازیکن را به‌عنوان سهمیه فیفا به خدمت گرفت.

این مهاجم بلند قامت که تجربه حضور در فولاد خوزستان، صنعت نفت آبادان، ماشین‌سازی تبریز، مس کرمان و ... را دارد، با نظر سید مجتبی حسینی به جمع شاگردان وی در آلومینیوم اراک اضافه شد.

شروین بزرگ در مس کرمان تجربه کار با مجتبی حسینی را داشت و دوباره شاگرد این سرمربی در آلومینیوم اراک شد و در تمرینات این تیم حضور یافت.

1921157

باشگاه آلومینیوم اراک در نقل و انتقالات تابستانی احمد گوهری، میلاد بدرقه، بهروز نوروزی‌فرد، احسان قهاری، محمدمهدی لطفی، مهدی لیموچی و مرتضی تبریزی را به‌عنوان سهمیه لیگ برتری جذب کرد و نمی‌توانست قرارداد شروین بزرگ را در این بازه ثبت کند و اکنون به‌عنوان سهمیه فیفا این بازیکن را به خدمت گرفت.

به این ترتیب، شروین بزرگ با حضور در تمرینات آلومینیوم اراک و صدور کارت بازی می‌تواند این تیم را پس از تعطیلات و در مسابقه هفته پنجم لیگ برتر مقابل مس رفسنجان همراهی کند.

دیدگاه‌ها