کد خبر : 1963490 | 15 شهریور 1402 ساعت 15:33 | 38.7K بازدید | 8 دیدگاه

اللهیار و اسلامی رزرو شدند!

دو ستاره خط حمله تیم امید ایران در ترکیب ابتدایی دیدار مقابل هنگ کنگ حضور ندارند.

اللهیار و اسلامی رزرو شدند!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان رضا عنایتی از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (به وقت ایران) در نخستین مسابقه خود در گروه E مرحله انتخابی جام ملت‌های آسیا و المپیک مقابل تیم امید هنگ کنگ قرار می‌گیرند که نام دو ستاره خط هجومی امیدهای ایران در جمع ۱۱ نفر اصلی این دیدار به چشم نمی‌خورد.

اللهیار صیادمنش، ستاره هال سیتی و محمدحسین اسلامی، بازیکن آینده دار ذوب آهن که پیش بینی می‌شد در ترکیب اولیه امیدهای ایران قرار بگیرند و در خط حمله استفاده شوند، با نظر رضا عنایتی مقابل هنگ کنگ نیمکت نشین شده‌اند.

1887795

احتمالا عنایتی برای دیدارهای آینده و جدال‌های حساس مقابل افغانستان و به ویژه ازبکستان در گروه E مرحله انتخابی جام ملت‌های آسیا تصمیم گرفته برخی بازیکنان تاثیرگذارش ازجمله اللهیار و اسلامی را در ترکیب بازی امروز برابر هنگ کنگ قرار ندهد و در خط حمله از مهره‌هایی مثل آریا یوسفی، امیر جعفری و مهدی هاشمی‌نژاد بهره ببرد.

تیم فوتبال المپیک ایران در شرایطی در مسابقه امروز مقابل تیم امید هنگ کنگ روی نیمکت بازیکنانی مثل صیادمنش، اسلامی، محمدمهدی احمدی و ... را دارد که علیرضا باویه و آریا برزگر هم به دلیل محرومیت نتوانستند در ترکیب و فهرست ایران جای داشته باشند.

دیدگاه‌ها