کد خبر : 1963712 | 16 شهریور 1402 ساعت 17:28 | 30.7K بازدید | 11 دیدگاه

آلمان شانس ندارد: پسر طلایی مصدوم شد!

جمال موسیالا به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه کمر اردوی تیم ملی آلمان را ترک کرد و در دو بازی مقابل ژاپن و فرانسه به میدان نخواهد رفت.

آلمان شانس ندارد: پسر طلایی مصدوم شد!

به گزارش "ورزش سه"، خبری که امروز از اردوی تیم ملی آلمان مخابره شد نه تنها هانسی فلیک بلکه توماس توخل و بایرن مونیخ را نگران کرده است.

تیم ملی آلمان رسما اعلام کرد که جمال موسیالا به دلیل مشکلی که از ناحیه کمر داشته کمپ مانشافت را ترک کرده و در دو بازی مقابل ژاپن و فرانسه به میدان نخواهد رفت. بایرن مونیخ هم آسیب‌دیدگی بازیکنش را تایید کرد، ولی اشاره‌ای به شدت این آسیب و زمان تقریبی بازگشت موسیالا به میدان نکرد.

1921721

موسیالا در روزهای گذشته با ناراحتی‌هایی مواجه بود، ولی انتظار این بود که امروز با حضور در اردوی تیم ملی خودش را به هانسی فلیک معرفی کند و در کنار سایر بازیکنان آلمان به تمرین بپردازد.

آلمان روز شنبه در یک بازی دوستانه به مصاف ژاپن می‌رود. تیمی که آلمانی‌ها از مواجهه با آن در جام جهانی خاطره خوبی ندارند.

به نظر می‌رسد مصدومیت بازیکن‌ها به مشکل جدید هانسی فلیک در تیم ملی آلمان تبدیل شده است. دیروز هم خبر رسید نیکلاس فولکروگ مهاجم به دلیل مشکل از ناحیه ران پا اردو را ترک کرده است. به نظر می‌رسد فلیک چاره‌ای جز استفاده دوباره از توماس مولر در تیم ملی به جای این مهاجم ندارد.

1921720

جمال موسیالا دیروز در فهرست نامزدهای جایزه کوپا، بهترین بازیکن جوان فصل گذشته، حضور داشت و بایرن با نگرانی شرایط او را دنبال کرده و امیدوار است هر چه زودتر ستاره جوانش را در اختیار داشته باشد.

دیدگاه‌ها