کد خبر : 1963721 | 16 شهریور 1402 ساعت 18:09 | 49.8K بازدید | 78 دیدگاه

تسویه حساب با چلسی: تیم بشو نیستند!

کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان رئال مادرید، با انتقاد از باشگاه سابقش، چلسی، به آبی‌های لندن توصیه کرد دست به تغییراتی گسترده بزنند.

تسویه حساب با چلسی: تیم بشو نیستند!

به گزارش "ورزش سه"، کپا آریسابالاگا بعد از چندین سال حضور در چلسی امسال تابستان بعد از مصدومیت تیبو کورتوا راهی کشورش اسپانیا شد تا دروازه‌بان رئال مادرید شود.

او در مصاحبه‌ای با رادیو کوپه انتقاداتی تند علیه چلسی و مالکش مطرح کرد و گفت علت جدا شدنش از باشگاه انگلیسی ناامید شدن از سیاست‌های مالک آمریکایی، تاد بولی، بوده است.

کپا در این مصاحبه از ولخرجی‌های بی‌حساب و کتاب تاد بولی به عنوان هزینه‌های بدون برنامه یاد کرد و گفت زمانی که از رئال با او تماس گرفتند آنقدر از شرایط چلسی ناراضی بود که حتی یک لحظه هم برای ترک این تیم تردید نداشت.

1921738

دروازه‌بان رئال مادرید در این مصاحبه گفت: "احساس کردم وقت آن شده که شرایطم را تغییر بدهم. من می‌خواستم بمانم، ولی شکی برایم نمانده بود که پروژه مدیریت جدید پروژه درستی نیست".

کپا در ادامه مدعی شد مائوریسیو پوچتینو، سرمربی جدید چلسی، به خصوص بعد از جدا شدن ادوارد مندی خواهان ماندگار شدنش بوده، ولی او بوده که دست رد به سینه آبی‌های لندن زده است.

آریسابالاگا در ادامه گفت: "من خیلی سریع تصمیم گرفتم و به رئال آمدم. پوچتینو می‌خواست بمانم و قول داده بود بازی می‌کنم. او به من اعتماد داشت ولی به این نتیجه رسیدم که بهترین کار برایم تغییر تیم است چون معتقد بودم پرو‌ژه‌ای که در چلسی شروع شده نتیجه خوبی ندارد".

دیدگاه‌ها