کد خبر : 1963753 | 16 شهریور 1402 ساعت 20:21 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

هیج نشستی ندارم که آرام و بی‌صدا باشد

سرمربی اسپانیا باز هم درگیر سؤالات جنجالی!

سرمربی تیم ملی مردان اسپانیا می‌گوید تنش‌های اخیر در فوتبال این کشور تاثیری روی کیفیت بازی لاروخا نخواهد داشت.

سرمربی اسپانیا باز هم درگیر سؤالات جنجالی!

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال اسپانیا از روز فینال جام جهانی زنان 2023 با بحرانی بزرگ مواجه شده و حرکت ناشایست رئیس فدراسیون فوتبال و اصرار او برای کنار نکشیدن از سمتش باعث بحرانی شدن شرایط فوتبال این کشور شده است.

تیم ملی مردان اسپانیا در آستانه یک مسابقه با گرجستان در رقابت‌های انتخابی یورو 2024 قرار دارد. لوئیس دلافوئنته، سرمربی این تیم، می‌‌گوید بازی با گرجستان مهم است ولی مثل یک فینال نیست. او اضافه کرد که لاروخا در گرجستان برای حفظ پرستیژ فوتبال اسپانیا به میدان خواهد رفت.

دلافوئنته در نشست خبری اسپانیا پیش از بازی فردا مقابل گرجستان گفت: "فردا ما برای چیزهای مهمی بازی می‌کنیم. آینده و پرستیژ فوتبال اسپانیا به حضور در یورو بستگی دارد و ما برای این به میدان می‌رویم. روحیه بازیکنانم من را هیجان‌زده کرده است".

1921807

سرمربی لاروخا در پاسخ به این سوال که در میانه بحران فوتبال اسپانیا احساس می‌کند حمایت می‌شود یا نه، گفت: "من احساس قدرت و حمایت می‌کنم. ولی این فوتبال است و نباید زودهنگام درباره حوادثی که ممکن است پیش بیاید پیش‌بینی کنیم. من هیچوقت در یک نشست خبری آرام و بی سر و صدا حاضر نبوده‌ام و این را می‌پذیرم که لازمه کار سرمربی اسپانیاست".

دلافونئتس درباره اخراج خورخه ویلدا، سرمربی تیم ملی زنان اسپانیا، گفت: "من از عملکرد تیم ملی زنان لذت بردم. آنها الگو هستند. من بدون کوچکترین تردیدی از آنها حمایت می‌کنم".

سرمربی اسپانیا درباره احتمال بازگشت سرخیو راموس به تیم ملی گفت: "من همیشه سعی می‌کنم بهترین‌ها را به تیم ملی دعوت کنم. در حال حاضر تمرکزم بازی فردا با گرجستان است. نمی‌دانم هفته آینده چه رخ می‌دهد. باید ببینیم چه می‌شود".

دیدگاه‌ها