کد خبر : 1963798 | 16 شهریور 1402 ساعت 23:00 | 385.2K بازدید | 99 دیدگاه

تعجب بلغارها از صحبت‌های سرمربی تیم ملی

رسانه‌های بلغارستان از صحبت‌های سرمربی تیم ملی این کشور متعجب شدند.

تعجب بلغارها از صحبت‌های سرمربی تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران موفق شد در ورزشگاه «هریستو بوتف» پلوودیو، با تک‌گل محمد محبی از سد میزبان خود، تیم ملی بلغارستان عبور کند. سرمربی میزبان در پایان این دیدار اعلام کرد که تیمش در مسیر درستی قرار دارد و این مسئله با تعجب رسانه‌های بلغار همراه شد.

وب‌سایت actualno در این خصوص نوشت: ملادن کرستایچ، سرمربی تیم ملی فوتبال بلغارستان پس از شکست یک بر صفر مقابل ایران، با صحبت‌های خود، همه را غافلگیر کرد. این مربی صربستانی گفت که به نظر او تیم ملی بلغارستان در مسیر درستی قرار دارد و از آنچه در این دیدار دیده، راضی است. اظهارات کرستایچ با توجه به این واقعیت که بلغارستان از ابتدای سال جاری تاکنون در 5 بازی متوالی پیروز نشده است (تساوی با صربستان و لیتوانی و باخت مقابل مجارستان، مونته‌نگرو و ایران) کاملاً عجیب است. با این حال، سرمربی تیم ملی توانست در عملکرد خود مقابل ایرانی‌ها، نکات مثبتی پیدا کند.

ملادن کرستایچ سرمربی تیم ملی بلغارستان پس از شکست برابر ایران گفت: ما ترسو وارد مسابقه شدیم. در نیمه اول از نظر دفاعی خیلی با حریف فاصله داشتیم. کنترل خوبی بر توپ داشتیم و با ترس بازی می‌کردیم.

او ادامه داد: مقابل حریف خوبی بازی کردیم و به همین دلیل، موقعیت‌های زیادی خلق نکردیم؛ اما زحمت کشیدیم و تمام تلاشمان را کردیم. سعی کردیم پیروز شویم اما موفق نشدیم.

کرستایچ در پایان گفت: خوشحالم که تماشاگران زیادی آمدند و از بچه‌ها حمایت کردند. شاید ما به زمان بیشتری نیاز داشته باشیم تا همان‌طورکه می‌خواهیم بازی کنیم؛ اما فکر می‌کنم در مسیر درستی هستیم.

دیدگاه‌ها