کد خبر : 1963818 | 17 شهریور 1402 ساعت 00:20 | 27K بازدید | 37 دیدگاه

سپاهان محتاجِ ادامه روزهای خوب پیام؛

نیازمند در بلغارستان بازی کرد، در روسیه دیده شد!

در هر دو بازی همزمان مورد توجه علاقه‌مندان به فوتبال در ایران نام پیام نیازمند بارها آورده شد و یا به ذهن خطور کرد.

نیازمند در بلغارستان بازی کرد، در روسیه دیده شد!

به گزارش "ورزش‌ سه"، بازی تیم ملی فوتبال ایران که در بلغارستان مقابل تیم ملی این کشور آغاز شد، خبری از پیام نیازمند نبود و در روسیه هم ترکیب طلایی‌پوشان اصفهانی با نیما میرزازاد در چارچوب دروازه آرایش داده شده بود. با این حال چند دقیقه بیشتر طول نکشید، تا در هر دو مسابقه ردپای پیام نیازمند دیده شود.

در دقیقه 23 دیدار تیم ملی بود که علیرضا بیرانوند پس از یک شروع مجدد خیره‌کننده دیگر با دست به دلیل کشیدگی از ناحیه عضله ران پای چپ نتوانست به کار ادامه بدهد و پیام نیازمند به عنوان سنگربان دوم تیم ملی وارد زمین شد. 
در بلغارستان قلعه‌نویی با اطمینان خاطر نیازمند را از روی نیمکت بلند کرد و عملکرد این سنگربان با وجود اینکه بدون گرم کردن وارد زمین شده بود، از همان دقایق ابتدایی مشخص شد اعتماد سرمربی جدید تیم ملی که سابقه کار کردن با نیازمند در سپاهان را دارد، از کجا نشات می‌گیرد. البته بلغارستان در طول مسابقه دو شوت به چارچوب داشت که نیازمند در بدو ورود یکی از شوت‌های آنها را با تسلط به آغوش کشید، تا ادامه مسابقات را با اعتماد به نفس بیشتری دنبال کند.

1921954

اما چیزی که باعث شد توانایی‌های نیازمند بیشتر به چشم بیاید، اتفاقاتی بود که در ورزشگاه گازپروم برای سپاهان رخ داد و آنها در روزی که سنگربان ملی‌پوش خود را در اختیار نداشتند، روز سختی را تجربه کردند و خط دروازه یکی در شبی که مورایس 11 بازیکن خود را در اختیار نداشت، یکی از پاشنه‌های آشیلشان شده بود.

البته اینکه میرزازاد پس از مدت‌ها در یک دیدار بین‌المللی و دشوار در چارچوب دروازه سپاهان قرار گرفته بود، بی‌شک در نمایش این دروازه‌بان تاثیرگذار بوده است، اما چیزی که مشخص است اینکه غیبت پیام نیازمند به شدت برای حفاظت از قفس توری سپاهان در حالی که دروازه تیم ملی را در بلغارستان بسته نگه داشت، در روسیه حسابی به چشم آمد!

1921953

دیدگاه‌ها