کد خبر : 1963839 | 17 شهریور 1402 ساعت 05:09 | 21.1K بازدید | 11 دیدگاه

اینتر و میلان به اندازه سه تیم ملی‌پوش دارند

دربی شهر میلان تحت تاثیر غیبت 32 بازیکن!

مسابقه تیم‌های اینتر و میلان در شهرآورد مشهور فوتبال ایتالیا در شرایطی برگزار خواهد شد که این روزها 32 بازیکن ملی پوش از این دو تیم در تمرینات حضور ندارند.

دربی شهر میلان تحت تاثیر غیبت 32 بازیکن!

به گزارش "ورزش سه"، حضور در تیم‌های سطح یک فوتبال اروپا به عنوان مربی برای تمام فعالان در این شغل یک آرزو است، اما وقتی به فیفادی می‌رسید، احتمالا سخت‌ترین کار را در اختیار خواهید داشت.

اینتر و میلان نیز به عنوان دو غول فوتبال ایتالیا و اروپا از این قاعده مستثنی نیستند و ملی پوشان پرتعدادی که در ترکیب خود در اختیار دارند را در فیفادی در زمین تمرین نمی‌بینند.

با توجه به در پیش بودن دربی اینتر و میلان در 16 سپتامبر (25 شهریور)، تمرینات این دو تیم در شرایطی پیگیری خواهد شد که اینتر 17 ملی‌پوش و میلان 15 ملی پوش خود را در اختیار ندارند.

اولیویه ژیرو، تئو هرناندز و مایک ماینان، رافائل لیائو، سیمون کیائر، راده کرونیچ، کریستین پولیسیچ، یونس موسی، مالیک تیاو، تیجانی ریندرز، نواه اوکافور، لوکا یوویچ، ساموئل چاکووئزه و فیکایو توموری، 15 بازیکن ملی پوش میلان هستند که این تیم را در مدت زمان فیفادی ترک کرده‌اند.

چالهان‌اوغلو، لائوتارو مارتینز، دامفرایز، دی‌فرای، اصلانی، کوادرادو، سانچز، زومر، مارکوس تورام، بنجامین پاوارد، آگوئمه، آرناتوویچ، بارلا، باستونی، فراتسی، دی مارکو و دارمیان نیز ملی پوشان تیم اینتر هستند که در پایان فیفادی سپتامبر به جمع تیم‌های خود ملحق خواهند شد.

دیدگاه‌ها