کد خبر : 1963849 | 17 شهریور 1402 ساعت 08:53 | 90.6K بازدید | 39 دیدگاه

ماریو بالوتلی:

پیشنهاد من خیلی بیشتر از پیشنهاد عربستانی‌ها بود!

ماریو بالوتلی ادعا کرده است که در گذشته پیشنهادی را رد کرده است که بسیار بالاتر از چیزی بوده که از سوی عربستان به بازیکنان فعلی پیشنهاد می‌شود.

پیشنهاد من خیلی بیشتر از پیشنهاد عربستانی‌ها بود!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن ۳۳ ساله در مصاحبه اخیرش فاش کرد که قبلاً در اوج هزینه‌های سوپرلیگ چین در فاصله سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ پیشنهادهای بسیار وسوسه برانگیزی از این کشور دریافت کرده بود.
مهاجم سابق اینتر، منچسترسیتی و میلان، مدعی شد: "من پیشنهادی را رد کردم که بسیار بالاتر از ارقامی بود که عربستان سعودی حالا برای بازیکنان بزرگ ارائه می‌کند. ولی ترجیح دادم فوتبال بازی کنم و در مارسی بمانم."
بالوتلی از تابستان 2022 در تیم سیون سوئیس بازی می‌کند. او در سال 2022 توانست در 18 بازی 6 گل به ثمر برساند یعنی هر سه بازی یک گل. اما با وجود این آمار مناسب او در پایان فصل از ترکیب اصلی این تیم کنار گذاشته شد.
بالوتلی در بخش دیگری از این مصاحبه همچنین اشاره کرد که دوران بازی او برای تیم ملی ممکن است به پایان  رسیده باشد، حتی اگر مربی جدید تیم ملی ایتالیا، لوچانو اسپالتی، او را زمانی به تیم ملی دعوت کند. او در این باره توضیح داد: "نمی‌دانم که دعوت دیگری را برای بازی‌های ملی بپذیرم یا نه، ناامیدی‌های زیادی را آنجا تجربه کرده‌ام."

1922042

دیدگاه‌ها