کد خبر : 1963889 | 17 شهریور 1402 ساعت 13:41 | 47.2K بازدید | 33 دیدگاه

کامنت‌های این پست چند هزار لایک دارند!

جشن چند میلیونی مسی بعد از پیروزی (عکس)

پست لیونل مسی بعد از پیروزی مقابل اکوادور با استقبال قابل توجه کابران اینستاگرام مواجه شد.

جشن چند میلیونی مسی بعد از پیروزی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی کار خود را در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2026 با زدن گل سه امتیازی برای آرژانتین آغاز کرد. او بامداد امروز موفق شد تک گل پیروزی‌بخش تیمش را مقابل اکوادور به ثمر برساند.

کاپیتان آرژانتینی‌ها بعد از درخشش مقابل اکوادور 9 عکس منتخب از این دیدار را در یک پست برای 486 میلیون دنبال کننده‌ اینستاگرامی‌اش به اشتراک گذاشت و چندین میلیون لایک (6 میلیون در 6 ساعت) گرفت.

1922121

مسی در کپشن این پست نوشت: "یک پیروزی بسیار ارزشمند برای شروع یک مسیر جدید! یک بار دیگر از همه شما (هواداران) بخاطر حمایت‌هایتان سپاسگزاریم!! زنده باد آرژانتین..."

آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، لحظاتی پس از انتشار این پست با چند ایموجی به آن واکنش نشان داد؛ همین کامنت ساده روکوزو تا کنون چندین هزار لایک در اینستاگرام دریافت کرده  است. البته کامنت‌های دیگری چون کامنت آنخل دی ماریا چند برابر کامنت همسر مسی لایک شده‌اند.

آرژانتین این دیدار را در حالی با برتری یک بر صفر به پایان رساند که از همان دقایق نخست با چهره ای تهاجمی ظاهر شد، اما در باز کردن دروازه حریف ناکام بود تا اینکه کاپیتان مسی در دقیقه 77 با شوتی زیبا از یک ضربه ایستگاهی برای البی‌سلسته گلزنی کرد.

1922120

دیدگاه‌ها