کد خبر : 1963976 | 17 شهریور 1402 ساعت 19:42 | 25.9K بازدید | 11 دیدگاه

رقیب ایران به دنبال خلق یک شگفتی بزرگ

دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی قهرمانی اروپا فردا پیگیری می‌شود.

رقیب ایران به دنبال خلق یک شگفتی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، فردا و از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی اروپا تیم‌های اسلوونی و ترکیه با هم روبه‌رو می‌شوند. اسلوونی تیمی که هر پنج بازی خود را تنها یک ست باخته به پایان رسانده با مثلث آتشینش یعنی، کلمن چبول، راک موزیچ و تاین اورنات می‌خواهد یک سه بر صفر دیگر را برای خود ثبت کند تا همچنان مقتدرترین تیم جام باشد.

1922233

اما ترکیه‌ای‌ها که پس از قهرمانی در چلنجر کاپ دچار افت شده‌‍اند و به سختی و به لطف پیروزی در بازی آخر با عنوان تیم چهارم راهی این مرحله شدند، در صدد یک شگفتی بزرگ هستند و با داشتن بازیکنانی همچون، آدیس لاگومژیا، افه بایرام و ارسلان اِکشی امیدوار به صعود هستند. این دو تیم‌ به خوبی می‌دانند برد در این بازی می‌تواند آنها را به جمع چهار تیم برتر برساند، زیرا برنده این دیدار باید با برنده اوکراین و پرتغال رو در رو شود که حریف سختی برای اسلوونی و ترکیه نخواهند بود. همچنین بازی اسلوونی و ترکیه برای ایران نیز اهمیت خواهد داشت زیرا ترکیه یکی از رقبای ایران در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال به شمار می‌آید.

گفتنی است بازی‌های تیم‌های اسلوونی و ترکیه و همچنین اوکراین و پرتغال فردا در شهر وارنای بلغارستان برگزار خواهد شد تا برنده این دو دیدار در یک چهارم نهایی به مصاف هم بروند.

دیدگاه‌ها