کد خبر : 1963998 | 17 شهریور 1402 ساعت 21:23 | 31.2K بازدید | 23 دیدگاه

ماجرای عجیب اختلاف برسر بارگذاری اطلاعات

با این کار می‌روی جهنم و با لودر از رویت رد می‌شوم!

حجت کریمی ادعای عجیبی در مورد تهدیدهای قربان‌زاده بر سر بارگذاری اطلاعات در کدال مطرح کرده است.

با این کار می‌روی جهنم و با لودر از رویت رد می‌شوم!

به گزارش "ورزش سه"، حجت کریمی، مدیرعامل پرحاشیه سابق استقلال امشب در برنامه شب‌های فوتبالی حضور پیدا کرد و در بخشی از صحبت‌هایش از درگیری لفظی‌اش با حسین قربان‌زاده، رئیس وقت خصوصی‌سازی صحبت کرد.

ویدئو: 310221

او در مورد اختلاف بر سر وارد کردن اطلاعات جلسه در کدال گفت: ما یک روز با آقای قربان‌زاده جلسه داشتیم. یک بحث برگزاری مجمع بود و من جلسه مجمع را در کدال نگذاشته بودم. همان روز آقای قربان‌زاده گفت چرا در کدال نگذاشتی و گفتم وزیر محترم به من نامه داده و گفته در کدال نگذارید! گفتم نمی‌شود چون نامه دادند و من تحت نظر وزارت ورزش هستم. به من گفت ببین اگر می‌خواهی بروی بهشت بگذار تو کدال و اگر می‌خواهی بروی جهنم نگذار!

کریمی ادامه داد: من خنده‌ام گرفت و گفتم می‌خواهم بروم جهنم و اگر می‌خواهید همین الان استعفا بدهم و به جهنم بروم. بهشت و جهنمم را شما انتخاب نمی‌کنید.

او در مورد تهدید دیگر قربان‌زاده ادعا کرد: وقتی داشتم بیرون می‌آمدم یک جمله‌ای گفت که اگر نگذاری در کدال فلان مثلا! من نمی‌گویم. من هم گفتم به هیچ عنوان نمی‌گذارم. شب هم دوباره زنگ زد و گفت چرا نگذاشتی. من گفته بودم نمی‌گذارم و او هم گفت با لودر از رویت رد می‌شوم! من هم گفتم رد شو ولی بعدش راننده لودر هم لطفا پیاده کن. من آنموقع به خاطر منافع باشگاه استقلال نمی‌توانستم یک‌سری حرف‌ها را بزنم و گیر نامه بودم.

دیدگاه‌ها