کد خبر : 1964025 | 18 شهریور 1402 ساعت 06:28 | 18.3K بازدید | 5 دیدگاه

بررسی نقل و انتقالات شمس آذر:

تیمی که توانست صعود کند برای دقیقی کافی نبود!

شمس آذر قزوین در نقل و انتقالات حضور پررنگی داشت و مسئولان این تیم در تلاش هستند که چهره‌ای لیگ برتری برای این تیم بسازند.

تیمی که توانست صعود کند برای دقیقی کافی نبود!

به گزارش ورزش سه، شمس آذر، تیم استان قزوین که سال قبل با اقتدار به لیگ برتر صعود کرد و باعث شد تا یکی دیگر از استان‌های فوتبال ایران در لیگ برتر نماینده داشته باشد.

شمس آذر با سعید دقیقی اهداف بزرگی را دنبال می‌کند و به دنبال این هستند که بازیکنان اغلب جوان خود، حضور در لیگ برتر را تثبیت کنند.

تیمی که سال قبل به لیگ برتر صعود کرده بود تغییرات پرتعدادی داشت و آن تیم از نظر سعید دقیقی برای حضور در لیگ برتر کافی نبود، آنها با 16 خرید و 12 خروجی فعالیت زیادی داشتند تا چهره این تیم را به یک تیم لیگ برتری تبدیل کنند.

فراز امامعلی، سینا سعیدی فر، سجاد بازگیر و مصطفی احمدی بازیکنان بعضا شناخته شده آنها بودند که برای تقویت به این تیم پیوستند. حسین گودرزی مدافع تیم ملی امید این روزها به همراه تیم ملی امید عملکرد خوبی دارد و یکی  از بازیکنان مستعد شمس آذر است.

اما در بین بازیکنان جدا شده شس آذر بازیکن سرشناسی حضور نداشت و شاید بتوان به میلاد باقری مدافعی که یک فصل به استقلال پیوست اما هیچ بازی برای این تیم انجام نداد اشاره کرد.

1914308

سعید دقیقی در این فصل کار سختی دارد، با اینکه آنها ورودی‌های پرتعدادی داشته‌اند اما بازیکنان نامداری در این تیم حضور پیدا نکرده‌اند و البته ساختار اصلی تیمی که موفق شد به لیگ برتر صعود کند تغییر کرده است.

ورود به زمینبازیکنان ورودی شمس آذر قزوین

حسین گودرزی، سجاد بازگیر، سجاد جعفری، سعید قائدی فر، سعید کریمی، سینا سعیدی فر، عرفان قهرمانی، علی آزادمنش، علی پوراسماعیل، فراز امامعلی، کوروش ملکی، مجتبی فخاریان، محسن طرحانی، مصطفی احمدی، مهدی محمدی، عیسی مرادی

خروج از زمینبازیکنان خروجی شمس آذر

احسان جودکی، حسین ابرقویی، حسین فاضلی، رضا آروین، سهیل لشکری، سید رسول حسینی، عباس عسگری، علیرضا حیدری، کنعان طاهرنژاد، میلاد احمدی، میلاد باقری، وحید نعمتی

شمس آذر قزوین با 2 شکست، 1 تساوی و 1 پیروزی اصولا باید 4 امتیاز داشته باشد اما با کسر 3 امتیاز از این تیم، در حال حاضر با یک امتیاز در رتبه چهاردهم قرار دارد.

دیدگاه‌ها