کد خبر : 1964092 | 18 شهریور 1402 ساعت 11:06 | 25.7K بازدید | 44 دیدگاه

اولونگا هر بازی خطرناک‌تر می‌شود!

مهاجم کنیایی الدحیل در هفت بازی باشگاهی گذشته و یک مسابقه ملی اخیر فوق‌العاده ظاهر شده است.

اولونگا هر بازی خطرناک‌تر می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، میشل اولونگا پس از جدال‌های خاطره‌انگیزی که در لیگ قهرمانان آسیا با استقلال و سپاهان داشته و در تمام چهار تقابل با این نمایندگان فوتبال ایران موفق به گلزنی شده، در فصل جدید این رقابت‌ها باید در مرحله گروهی دو بازی برابر پرسپولیس انجام بدهد و بدون شک خطرناک‌ترین مهره قطری‌ها خواهد بود.

با وجود اینکه الدحیل قطر کوتینیو را روز گذشته به خدمت گرفت و از این ستاره برزیلی رونمایی کرد، اما امید اول گلزنی این تیم در دیدارهای آسیایی به ویژه تقابل با پرسپولیس، میشل اولونگا است؛ بازیکنی که آمار دیدارهای اخیرش استثنایی بوده و هر بازی در گلزنی نقش داشته و در آستانه شروع لیگ قهرمانان نشان داده آمادگی بالایی دارد.

1922442

اولونگا در چهار هفته پایانی فصل گذشته لیگ ستارگان قطر و سه دیدار آغازین فصل جدید این رقابت‌ها گلزنی کرده و در این ۷ مسابقه توانسته آمار جالب توجه ۱۲ گل را به ثبت برساند که یک رکورد خیره‌کننده است.

اما درخشش اولونگا فقط به رقابت‌های باشگاهی خلاصه نمی‌شود و او دو شب قبل که در دیدار تدارکاتی تیم ملی کنیا مقابل قطر به میدان رفت، توانست پس از یک نمایش موثر در طول ۹۰ دقیقه، در وقت‌های تلف شده پاس گل دوم و برتری تیمش را برابر شاگردان کارلوس کی‌روش بدهد تا بازی‌های موثرش در رده باشگاهی را در عرصه ملی هم تکرار کند و زنگ خطری برای پرسپولیس و حتی النصر عربستان باشد.

دیدگاه‌ها