کد خبر : 1964110 | 18 شهریور 1402 ساعت 12:03 | 14.1K بازدید | 36 دیدگاه

9 بازی؛ 4 گل، 3 پاس گل و دو پنالتی

تاثیرگذاری در تیم ملی را از محبی یاد بگیرید!

محمد محبی در مجموع 9 بازی برای تیم ملی آماری فوق العاده را از خود به جا گذاشته است.

تاثیرگذاری در تیم ملی را از محبی یاد بگیرید!

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم بوشهری تیم ملی فوتبال ایران که امسال به لیگ روسیه رفته و پیراهن روستوف را بر تن می‌کند، در بازی گذشته مقابل بلغارستان توانست تک گل ایران را به ثمر برساند و بار دیگر تاثیرگذاری خود را به نمایش بگذارد.

محبی که اولین بار در زمان سرمربیگری مارک ویلموتس به تیم ملی دعوت شد، از همان بازی‌های اول نشان داد که برای تیم ملی خوش می‌درخشد و حالا با انجام 9 بازی برای ایران توانسته رکورد ویژه‌ای از تاثیرگذاری را به نمایش بگذارد.

او در مجموع 9 مسابقه‌ای که برای ایران به میدان رفته، 4 گل را در کارنامه خود ثبت کرده و سه پاس گل داده است. جالب اینکه دو بار برای تیم ملی موفق به گرفتن پنالتی شده تا آماری ویژه و فوق العاده داشته باشد.

1922469

گل‌های محبی برای تیم ملی ایران مقابل تیم‌های کامبوج (دو بار) ، کنیا و بلغارستان بوده و جالب اینکه او در زمان سرمربیگری قلعه‌نویی بیشترین بازی را برای ایران انجام داده که نشان از اعتماد و اعتقاد سرمربی حال حاضر تیم ملی به این بازیکن بوشهری است.

بی‌شک محبی که در بالاترین فرم آمادگی قرار دارد، می‌تواند در ادامه مسیر تیم ملی نیز به کمک امیر قلعه‌نویی و تیمش بیاید و از این بازیکن بیشتر هم با پیراهن ایران خواهیم دید و شنید.

دیدگاه‌ها