کد خبر : 1964120 | 18 شهریور 1402 ساعت 12:38 | 15K بازدید | 2 دیدگاه

یک ملی‌پوش امروز برمی‌گردد

هافبک امید فولاد خوزستان امروز مجوز بازی برای تیم المپیک ایران مقابل افغانستان را دارد.

یک ملی‌پوش امروز برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال امید ایران در شرایطی نخستین مسابقه خود در مرحله انتخابی المپیک ۲۰۲۴ را مقابل هنگ کنگ با پیروزی سه بر صفر پشت سر گذاشت که رضا عنایتی در آخرین لحظه متوجه شد نمی‌تواند علیرضا باویه و آریا برزگر را در ترکیب ابتدایی قرار بدهد و این دو بازیکن با محرومیت مواجه هستند ولی حالا یکی از آنها آماده حضور در زمین شده است.

علیرضا باویه که محصول آکادمی باشگاه فولاد است و طی دو سال اخیر در جمع بزرگسالان هم حضور داشته و شانس بازی در لیگ برتر را به دست آورده، در دیدار اخیر تیم فوتبال امید ایران مقابل هنگ‌کنگ نتوانست به دلیل محرومیت در لیست قرار بگیرد، اما امروز مجوز بازی دریافت کرده است.

این هافبک ملی پوش امید با پایان یک جلسه محرومیت دوباره در دسترس رضا عنایتی قرار گرفته و در صورت صلاح‌دید این سرمربی امروز می‌تواند در دیدار مرحله مقدماتی انتخابی جام ملت‌های آسیا و المپیک مقابل امیدهای افغانستان به میدان برود.

علیرضا باویه که تجربه گلزنی در رقابت‌های قهرمانی امیدهای آسیا در سال ۲۰۲۲ مقابل ترکمنستان را دارد، در روزهای گذشته نیز با انگیزه زیادی در تمرینات حاضر شده تا بتواند به ترکیب تیم المپیک برگردد و برابر افغانستان و ازبکستان به میدان برود.

1922485

دیدگاه‌ها