کد خبر : 1964193 | 18 شهریور 1402 ساعت 16:57 | 10.5K بازدید | 11 دیدگاه

کرنر، سانتر و گل: ایران اینجوری می‌برد

سانترهای طلایی حسین‌نژاد و جعفری و قدرت سرزنی بازیکنان تیم امید اصلی‌ترین حربه تیم عنایتی برای گلزنی است.

کرنر، سانتر و گل: ایران اینجوری می‌برد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی امید امروز در برابر افغانستان قرار گرفته و تا دقیقه ۶۰ با سه‌گل از حریف خود پیش افتاده است. با مرور گل‌های تیم ملی امید تا اینجای کار متوجه می‌شویم شاگردان رضا عنایتی برنامه ویژ‌ه‌ای روی ارسال از کناره‌ها داشته‌اند.

در بازی نخست که ایران موفق شد با سه گل برابر هنگ‌کنگ به برتری برسد، دو گل روی ارسال از کناره‌ها به ثمر رسید. در دقیقه دو آن دیدار ارسال محمدجواد حسین‌نژاد از روی نقطه کرنر به تیر دو رسید و محمد امین حزباوی با ضربه سر دروازه هنگ‌کنگ را باز کرد. در دقیقه ۴۵ حرکت امیر جعفری از سمت چپ و ارسال زیبای او از داخل شش قدم با ضربه سر محمد قربانی به گل دوم‌ تیم امید ایران تبدیل شد.

1922608

در دقیقه ۳۰ دیدار امروز نیز  ارسال کرنر حسین‌نژاد در حال خروج از زمین بود، پیگیری دانیال ایری نگذاشت توپ از زمین خارج شود و او ضربه سر توپ را برای قربانی ارسال کرد و در ادامه محمد قربانی با ضربه سر دروازه افغانستان را باز کرد. هفت دقیقه بعد ارسال حسین‌نژاد از سمت چپ با ضربه سر حسین گودرزی همراه شد و دروازه افغانستان برای بار دوم باز شد.

در دقیقه ۵۸ سانتر امیر جعفری از سمت چپ به تیر دورتر رسید و آریا یوسفی با یک ضربه سر توپ را به شش قدم فرستاد تا اللهیار صیادمنش گل سوم را بزند.

رضا عنایتی با توجه به قدرت سرزنی بازیکنانش و البته سانترهای طلایی حسین‌نژاد ‌‌جعفری برنامه ویژه‌ای از این طریق برای برد داشته‌اند.

1922609

دیدگاه‌ها