کد خبر : 1964246 | 18 شهریور 1402 ساعت 20:54 | 156.8K بازدید | 50 دیدگاه

شگفتی کامل نشد: کامبک شیرین برای والیبال ایران!

شاهکار تیم ملی والیبال ترکیه نیمه تمام باقی ماند و‌ این تیم نتوانست اسلوونی را شکست دهد.

شگفتی کامل نشد: کامبک شیرین برای والیبال ایران!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات والیبال قهرمانی اروپا تیم های ترکیه و اسلوونی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم ترکیه در حالی که دو بر صفر جلو بود با کامبک حریف مواجه شد و با نتیجه سه بر دو شکست خورد.

در این مسابقه فوق العاده زیبا و جذاب ابتدا ترکیه با اتکا بر دفاع های خوب ست های اول و دوم را با نتایج ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد. اما شاگردان کرتو در تیم اسلوونی که چیزی برای از دست دادن نداشتند به بازی برگشتند و ست های بعدی را با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۱۳ پیروز شدند تا به سختی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.

1922716

در این مسابقه آدیس لاگومژیا ستاره بوسنی تبار ترکیه با کسب سی و دو امتیاز بهترین بازیکن زمین بود و در تیم اسلوونی هم راک موزیچ شب خوبی را پشت سر گذاشت. آلبرتو جولیانی سرمربی تیم ملی والیبال ترکیه که سابقه سرمربیگری تیم اسلوونی را در کارنامه خود دارد، ناکام بزرگ این میدان بود و نتوانست تیم سابق خود را شکست دهد و ترکیه را برای اولین بار از سال ۱۹۵۸ به جمع هشت تیم برتر اروپا برساند.

اسلوونی حالا با این برد سخت ولی شیرین در مرحله یک چهارم نهایی باید با برنده تیم های اوکراین و پرتغال دیدار کند. ترکیه با این باخت نتوانست امتیازات خود را در رنکینگ افزایش و به ایران نزدیک کند.

1922717

دیدگاه‌ها