کد خبر : 1964288 | 18 شهریور 1402 ساعت 23:24 | 16.1K بازدید | 11 دیدگاه

مگوایر عزیزدردانه گرت ساوت‌گیت است!

نیل لنون، ستاره سابق تیم ملی ایرلند شمالی، معتقد است گرت ساوت‌گیت به دلیل علاقه به هری مگوایر، این بازیکن را در هر شرایطی در ترکیب تیمش قرار می‌دهد.

مگوایر عزیزدردانه گرت ساوت‌گیت است!

به گزارش "ورزش سه"، هری مگوایر در جریان تساوی 1-1 انگلیس مقابل اوکراین در شهر وروتسواف لهستان، یک روز سخت دیگر را پشت سر گذاشت زیرا او روی گل حریف مقصر به نظر می‌رسید.

مگوایر در لحظه گلزنی الکساندر زینچنکو نتوانست خود را به خوبی بین توپ و دروازه قرار دهد و هنگامی که سانتر به محوطه جریمه رسید، او به بازیکن دفاعی تیم خود، مارک گوئهی برخورد کرد و این به زینچنکو اجازه داد تا از فضای وسط محوطه استفاده کند و توپ را دور از دست‌های جردن پیکفورد به تور بزند.

ادامه حضور مگوایر در جمع سه شیرها باعث عصبانیت بسیاری از هواداران انگلیس به دلیل کمبود دقایق بازی او در اولدترافورد شده است. این مدافع میانی در این فصل نتوانسته یک بازی لیگ برتر را هم از ابتدا شروع کند و در تابستان توسط اریک تن هاخ کاپیتانی یونایتد از او سلب شد.

با این حال ساوتگیت به انتخاب مگوایر به جای دیگر مدافعان ادامه می‌دهد. لوی کولویل، فیکایو توموری و لوئیس دانک همگی روی نیمکت ماندند تا جا برای مگوایر باز شود، در حالی که ستاره آرسنال، بن وایت، حتی در لیست حضور نداشت.

1922805

لنون معتقد است که اگر ساوتگیت به انتخاب مگوایر در زمانی که به طور منظم در سطح باشگاهی بازی نمی‌کند، ادامه دهد، وضعیت بدتر خواهد شد. لنون به تلویزیون اسکای اسپورت خطاب به ساوت‌گیت گفت: "توموری که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد و این فصل هم برای آث میلان، صدرنشین سری آ بازی می‌کند. او را بازی بده! هری همیشه در حال پسرفت است، هر هفته و هر ماه، مرتب کمتر بازی می‌کند."

او در ادامه گفت: "شما به آن دقایق بازی در تیم باشگاهی برای بازی در تیم ملی نیاز دارید. نکته دیگر این است که او بسیار بیشتر از هر کس دیگری تحت نظر مردم و کارشناسان است و اگر این روند ادامه داشته باشد، آنها به مگوایر دیدگاه دیگری خواهند داشت و از علاقه ساوت‌گیت به این بازیکن این طور استدلال می‌کنند که مگوایر عزیزدردانه سرمربی انگلیس است."

دیدگاه‌ها