کد خبر : 1964371 | 19 شهریور 1402 ساعت 10:04 | 92.5K بازدید | 18 دیدگاه

ازبک‌ها روی دور باخت؛

شکست مقابل آمریکا، پس از باخت به ایران!

شاگردان گرگ برهالتر موفق به کسب پیروزی پُر گل مقابل تیم ازبکستان شدند.

شکست مقابل آمریکا، پس از باخت به ایران!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ازبکستان که حدود سه ماه قبل در فینال تورنمنت کافا با نتیجه یک بر صفر مقابل ملی‌پوشان فوتبال ایران شکست خورده بود، از ساعت یک بامداد امروز یکشنبه (به وقت تهران) در ورزشگاه سیتی پارک شهر سنت لوئیس در دیداری تدارکاتی مهمان تیم ملی آمریکا بود.

شاگردان گرگ برهالتر که آخرین بازی خود را دو ماه پیش در مرحله نیمه نهایی گلد کاپ آمریکا برابر پاناما انجام داده و در ضربات پنالتی شکست خورده بودند، در شروع دیدار تدارکاتی مقابل تیم ازبکستان هجومی کار کردند و توانستند در دقیقه ۴ روی پاس به عقب مک‌کنی و شوت تماشایی تیموتی وه‌آ به گل برسند.

در ادامه، تیم آمریکا به نمایش بهتر خود ادامه داد و مالکیت توپ را هم دراختیار داشت که البته تا پایان نیمه اول ازبک‌ها نیز دو موقعیت جدی به وجود آوردند ولی در گلزنی ناکام بودند.

1922948

نیمه دوم با تغییرات پرشمار دو تیم در ترکیب خود دنبال شد، اما تا دقیقه ۹۰ گلی به همراه نداشت تا اینکه در ثانیه‌های ابتدایی وقت‌های اضافه ریکاردو پپی تعویضی با شوت فنی و محکم از روی خط محوطه جریمه گل دوم آمریکا را به ثمر رساند و در دقیقه ۵+۹۰ هم کریستین پولیشیچ از روی نقطه پنالتی گل سوم شاگردان برهالتر را زد.

تیم ملی آمریکا پس از پیروزی ۳ بر صفر مقابل ازبکستان، سه روز دیگر در دومین مسابقه تدارکاتی خود در فیفا دی مقابل عمان و شاگردان برانکو ایوانکوویچ قرار می‌گیرد و تیم ملی ازبکستان هم بعد از دو باخت پیاپی به ایران و آمریکا، در ورزشگاه مرسدس بنز به مصاف مکزیک می‌رود که این بازی هم بامداد روز چهارشنبه انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ها