کد خبر : 1964440 | 19 شهریور 1402 ساعت 15:31 | 18.1K بازدید | 12 دیدگاه

رکورد ویژه تیم پرستاره در دو بازی اول آسیا

اعداد نسل جدید فوتبال عراق را تحسین می کنند!

تیم فوتبال زیر 23 سال عراق رکوردی بی نظیر در دو بازی ابتدایی خود برجا گذاشته است.

اعداد نسل جدید فوتبال عراق را تحسین می کنند!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های مقدماتی زیر 23 سال آسیا این روزها در 5 گروه در حال برگزاری است و تیم امید ایران هم در آن شرکت دارد. این مسابقات با توجه به حضور تیم های نه چندان قدرتمند فوتبال آسیا طبیعی است که نتایج غیر قابل پیش بینی هم داشته باشد، اما در کنار این مسئله باید به رکورد ویژه تیم زیر 23 سال عراق در دو بازی ابتدایی اشاره داشت.

عراقی ها که از نسل قدرتمندی در تیم زیر 23 سال خود بهره می برند، در دوبازی اول مقابل امید ماکائو و امید تیمور شرقی قرار گرفتند و در مجموع 19 گل به ثمر رساندند و دروازه شان را بسته نگه داشتند.

تیم زیر 23 سال عراق بازی اول خود را با نتیجه 13 بر صفر به سود خود خاتمه داد و در بازی دوم تیمور شرقی را 6 بر صفر شکست داد. زدن 13 گل در یک بازی رکوردی است که هیچ تیم دیگری تا اینجا به آن دست پیدا نکرده است.

نزدیک ترین تیم از نظر تعداد گل زده به عراقی ها، ازبکستان است. تیم زیر 23 سال ازبکستان همگروه ایران در این مسابقات که روز سه شنبه در خانه از شاگردان عنایتی پذیرایی می کند، در بازی اول 8 گل به افغانستان زد و در بازی دوم 10 بر صفر از سد هنگ کنگ گذشت.

ازبک ها یک گل در دو بازی گذشته از عراق کمتر زدند و بهترین برد آنها نیز با 10 گل بوده تا همچنان عراق بهترین تیم از نظر گل زده و برد با تفاضل گل در این مسابقات باشد.

تیم زیر 23 سال عراق سه شنبه حساس ترین بازی این مرحله را با کویت برگزار می کند؛ کویتی که دو بازی گذشته را برده و بی شک عراقی ها کار سخت تری نسبت به دو بازی قبلی دارند.

دیدگاه‌ها