کد خبر : 1964443 | 19 شهریور 1402 ساعت 16:15 | 46.5K بازدید | 149 دیدگاه

تکرار قضیه آلابا

برنامه ویژه رئال برای شکار ستاره بایرن‌

طبق ادعای مارکا، رئال برنامه‌ریزی برای جذب آلفونسو دیویس، دفاع چپ کانادایی بایرن، را از مدتی پیش آغاز کرده است.

برنامه ویژه رئال برای شکار ستاره بایرن‌

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید متوقف نمی شود و از حالا به فکر تقویت خود برای فصل بعد است. یکی از این گزینه ها آلفونسو دیویس نام دارد.

1888324

اگر رئال در دو سال اخیر بیشتر به فکر تقویت خط میانی خود بوده و پس از ماه ها برنامه ریزی موفق به جذب گزینه های مدنظرش شده، حالا به فکر تقویت دفاع خود است. گزینه بعدی لیست رئال نه یک هافبک بلکه نام آلفونسو دیویس، مدافع چپ بایرن مونیخ است. او تنها موردی نیست که در رادار رئال قرار دارد، ولی مطلوب‌ترین و ضروری‌ترین آنهاست.

اکنون زمان امضای قرارداد در پست های دیگر است و یکی از آنها دفاع چپ است. پستی که امسال با فران گارسیا و مندی پوشش داده شده است. مصدومیت های متوالی مندی تردیدهایی را ایجاد می کند و به همین دلیل به او پیشنهادی برای تمدید ارائه نشده و فصل بعد بازیکن آزاد خواهد بود. دیویس کانادایی با 22 سال سن همه خصوصیات مدنظر برای باشگاه رئال مادرید را دارد.

1893083

او دو سال دیگر با بایرن قرارداد دارد ولی حاضر به تمدید نیست. این مهمترین فاکتور برای نزدیک شدن رئال به او محسوب می شود. رئال از دور ولی با دقت دیویس را زیر نظر دارد و برای او برنامه ای مشابه داوید آلابا را در نظر گرفته است. 

دیویس اگر تا سال بعد تمدید نکند، بایرن چاره ای جز فروشش نخواهد داشت و در غیر این صورت تابستان 2025 دیویس را رایگان از دست خواهد داد. بایرن یک بار این اشتباه را با آلابا داشت و قطعا دیگر نمی خواهد آن را تکرار کند. دیویس سال بعد رقم انتقالی ارزان‌تر خواهد داشت و رئال نیز مشکلی برای مذاکره با بایرن ندارد.

دیدگاه‌ها