کد خبر : 1964478 | 19 شهریور 1402 ساعت 19:18 | 23.5K بازدید | 36 دیدگاه

چراغ‌ سبز فن‌خال به آلمان: قانعم کنید مربی‌تان می‌شوم!

لوئیس فن‌خال، سرمربی کارکشته هلندی، بعد از اخراج هانسی فلیک از تیم ملی آلمان احتمال نشستن روی نیمکت این تیم را رد نکرد.

چراغ‌ سبز فن‌خال به آلمان: قانعم کنید مربی‌تان می‌شوم!

به گزارش "ورزش سه"، لحظاتی پیش فدراسیون فوتبال آلمان رسما اعلام کرد که هانسی فلیک از هدایت تیم ملی این کشور اخراج شده است.

شکست تحقیرآمیز دیشب مقابل ژاپن با نتیجه 4-1 کاسه صبر مدیران فدراسیون آلمان را لبریز کرد تا دیگر فرصتی به فلیک داده نشود. حالا بحث بر سر جانشین‌های احتمالی این مربی 58ساله داغ است و رسانه‌های آلمانی چندین گزینه را به عنوان نامزدهای اصلی مطرح می‌کنند.

تا این لحظه از جمع‌بندی گزارش‌ها در رسانه‌های آلمانی می‌توان به این نتیجه رسید که بیشترین شانس برای نشستن روی نیمکت مانشافت متعلق به یولیان ناگلزمان و لونیس فن‌خال است.

1923127

فن‌خال 72ساله چندین دوره سرمربی تیم ملی کشورش هلند بوده است. بهترین نتیجه او با نارنجی‌ها رسیدن به نیمه‌نهایی جام جهانی 2014 بود.

روزنامه بیلد در تماس با لوئیس فن‌خال از او درباره احتمال نشستن روی نیمکت آلمان پرسید. فن‌خال در پاسخ گفت: "واقعیت این است که من دیگر هدایت هیچ باشگاهی را به عهده نمی‌گیرم. ولی یک کشور صاحب‌فوتبال و با آینده شانس زیادی دارد که بتواند برای بازگشت به مربی‌گری قانعم کند!"

در اعلامیه فدراسیون فوتبال آلمان اشاره شد که در بازی دوستانه هفته آینده مقابل فرانسه رودی فولر به عنوان مربی موقت هدایت مانشافت را به عهده خواهد داشت و فدراسیون به سرعت سرمربی دائمی را معرفی خواهد کرد.

با توجه به صحبت‌های فن‌خال به نظر می‌رسد اگر فدراسیون آلمان به این نتیجه برسد که او نسبت به ناگلزمان مربی بهتری است یک تماس از طرف رودی فولر و چند جمله صمیمانه برای قانع کردن فن‌خال کافی خواهد بود.

دیدگاه‌ها