کد خبر : 1965153 | 22 شهریور 1402 ساعت 11:14 | 62.6K بازدید | 30 دیدگاه

انتخاب اسطوره آلمان: فقط و فقط همین مربی!

باستین شواین اشتایگر، ستاره سابق تیم ملی آلمان، حامی حضور لوئیس فن خال روی نیمکت این تیم است.

انتخاب اسطوره آلمان: فقط و فقط همین مربی!

به گزارش "ورزش سه"، شکست 1-4 برابر ژاپن باعث شد که صبر مدیران فدراسیون فوتبال آلمان تمام شود و آنها تصمیم به قطع همکاری با هانسی فلیک بگیرند. 

بسیاری از رسانه‌ها از مدتی قبل هشدار داده بودند که این مربی فرصت زیادی روی نیمکت تیم ملی آلمان نخواهد داشت و در صورتی که نتایج خوبی را کسب نکند، در فاصله کمتر از 10 ماه تا شروع رقابت‌های یورو 2024 برکنار خواهد شد. 

آنها حالا به صورت جدی به دنبال یافتن گزینه مناسبی برای جانشینی فلیک هستند و نام مربیان بزرگ بسیاری از جمله لوئیس فن خال مطرح شده است که حامیان بسیاری هم دارد. 

1923165

شواین اشتایگر پیش از پیروزی شب گذشته آلمان برابر تیم ملی فرانسه به بیلد گفت: «آرزویم یا بهتر بگویم، بهترین اتفاق ممکن برای تیم ملی آلمان این است که لوئیس فن خال به این تیم بیاید. او تا به حال در چالش‌های بزرگی پیروز شده است. 

اجازه دهید به یاد بیاوریم که او چه عملکردی در جام جهانی 2022 قطر داشت و تا چه مرحله‌ای با تیم ملی هلند پیش رفت. این تیم نیاز به شخصیتی دارد که بتواند بار آن را به دوش بکشد. این موضوع بسیار مهمی است. اگر شما خوب بازی نکنید، نمی‌توانید به راحتی صعود کنید.»

مسئله مهم اینجاست که تیم ملی آلمان پیش از این هرگز سرمربی خارجی نداشته است. با این حال، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور پیش از این تایید کرده بود که استفاده از گزینه خارجی را رد نخواهد کرد. 

فیلیپ لام هم در دفاع از فن خال اظهار داشت: «او به عنوان مربی به نظم و انضباط و داشتن ساختار در تیم‌هایش معروف است. او همیشه این روند را حفظ کرده است. در بایرن مونیخ هم مربی خوبی بود که توانست با ایده فوتبالش در زمان درست به کار این باشگاه بیاید. او شخصیت قدرتمندی با تجربه بسیار دارد.»

دیدگاه‌ها