کد خبر : 1964564 | 20 شهریور 1402 ساعت 01:01 | 13.3K بازدید | 6 دیدگاه

زومر می‌خواهد با سوئیس قهرمان یورو شود

افشای رویای غیرعادی دروازه‌بان اینتر!

یان زومر، ملی پوش سوئیسی اینتر، از هدف بلندپروازانه خود در عرصه ملی پرده برداشت.

افشای رویای غیرعادی دروازه‌بان اینتر!

به گزارش "ورزش سه"، یان زومر بعد از اینکه یک نیم فصل به عنوان جانشین مانوئل نویر پیراهن بایرن مونیخ را به تن کرد، تابستان امسال برای پر کردن جای خالی آندره اونانا راهی اینترمیلان شد. او که برای فیفادی راهی سوئیس شده در یک گفت‌وگوی تلویزیونی تاکید کرد که هنوز هدف‌های بزرگی در عرصه ملی و باشگاهی دارد.

سوئیس که با 11 امتیاز صدرنشین گروه I انتخابی یورو 2024 است امشب به مصاف تیم آخر جدول (آندروا) خواهد رفت. زومر با اشاره به انگیزه بالایش برای صعود به یورو 2024 از هدف اصلی و جاه طلبانه اش نیز پرده برداشت: "هدف اصلی‌ام در حال حاضر صعود به یورو 2024 همراه با تیم ملی سوئیس است. رویای بزرگ من حتی اگر غیرعادی هم باشد کسب عنوان قهرمانی این مسابقات است. در فوتبال پیروزی و قهرمانی مهمترین هدف همه است و چیزهای دیگر ارزش پایین‌تری دارند."

1923317

او در مورد ترک بایرن و حضور در اینتر گفت: "دوران موفقی در بایرن مونیخ داشتم و اکنون باید دوباره از صفر شروع کنم. شروع از صفر سخت است اما مطمئن باشید که همه این کارها را برای موفقیت در اینتر نیز انجام خواهم داد."

ستاره سوئیسی اینتر تاکید کرد که رویاهای زیادی در این تیم دارد: "اینترمیلان تیم بزرگی است که شخصیت بسیار بالایی دارد. جو ورزشگاه سن سیرو واقعا باورنکردنی است و هیجان شگفت انگیزی در آن وجود دارد. هواداران اینتر فوق العاده هستند و تا این جا تجربه‌های بسیار خوبی در این تیم داشته‌ام. تقریبا همه برای رقم زدن فصلی موفق مصمم هستیم."

دیدگاه‌ها