کد خبر : 1964667 | 20 شهریور 1402 ساعت 13:44 | 16.2K بازدید | 14 دیدگاه

اقسام و انواع انتقادها از سرمربی آلمانی:

کره - عربستان یک بازی گیوتینی برای کلینزمن!

یورگن کلینزمن، سرمربی مشهور تیم ملی فوتبال کره، ممکن است تبدیل به دومین مربی آلمانی شود که در این هفته شغل مهم خود را از دست می‌دهد.

کره - عربستان یک بازی گیوتینی برای کلینزمن!

به گزارش ورزش سه، چندین رسانه کره‌ای امروز گزارش دادند که بازی بین کره جنوبی و عربستان در شهر نیوکاسل انگلیس احتمالا یک مسابقه گیوتینی برای یورگن کلینزمن است. او پس از پنج بازی در سمت سرمربی، با سه تساوی و دو باخت هنوز موفق به کسب پیروزی نشده است.

البته عمده انتقادات به این برمی‌گردد که او به طور تمام وقت در کره جنوبی مستقر نیست و در ایالت متحده و از خانه‌اش در کالیفرنیا کار را دنبال می‌کند و در ورزشگاه حضور ندارد تا استعدادهای تازه کی لیگ را به تماشا بنشیند؛ اگرچه خود کلینزمن عقده‌ای به این مسائل نداره و آن‌ها را بهانه‌جویی توصیف می‌کند‌.

1923505

امروز یک رسانه کره‌ای با عنوان "کلینزمن در بحران؛ آیا بازی عربستان یک مسابقه گیوتینی است؟" بحث درباره تغییرات در تیم ملی کره جنوبی را اجتناب‌ناپذیر عنوان کرده و عملا به استقبال اخراج کلینزمن رفته است. در این مطلب چنین آمده که نمی‌شود این مربی را تا جام ملت‌های آسیا مدیریت کرد و این مسابقه به شانسی برای اخراج او بدل خواهد شد.

کره بازیکنان برجسته‌ای مثل سون و کیم مین جائه در خط حمله و دفاع دارد اما آنها زیر نظر کلینزمن تنها به حملات یکنواخت با محوریت توپ‌های بلند اکتفا کرده‌اند که مورد انتقاد شدید محافل کره‌ای است.

1923506

جالب اینکه کلینزمن در آخرین مصاحبه‌اش درباره اینکه چرا در کره زندگی نمی‌کند، گفت فدراسیون فوتبال از او نخواسته این کار را انجام بدهد و رسانه‌های کره‌ای با استناد به این جواب دوباره به انتقاد از او پرداخته و وی را به دروغگویی متهم کرده‌اند.

در نهایت اوضاع چندان بر وفق مراد کلینزی پیش نمی‌رود و شاید با اتمام بازی عربستان، او هم به همان مسیری برود که هانسی فلیک رفت. به خصوص که فشار مطبوعات روی او بیش از اندازه و حتی ناجوانمردانه است.

شدت این انتقادات به حدی است که حتی انتشار نام کلینزمن به عنوان کاندیدای هدایت تیم ملی آلمان مورد تمسخر وب‌سایت چوسان ایلگو قرار گرفته و آنها او را یک گزینه مضحک غیرقابل قبول برای فوتبال آلمان و هدایت تیم ملی این کشور می‌دانند.

دیدگاه‌ها