کد خبر : 1964723 | 20 شهریور 1402 ساعت 18:14 | 410.6K بازدید | 268 دیدگاه

عکس تازه‌ای که از حسین هدایتی منتشر شد

حال و روز مشهورترین هوادار فوتبال ایران

حسین هدایتی از مشهورترین و البته جنجالی‌ترین چهره‌های فوتبال ایران در دو دهه گذشته محسوب می‌شود.

حال و روز مشهورترین هوادار فوتبال ایران

به گزارش “ورزش سه”، هدایتی که شهرتش در فوتبال ایران به واسطه حمایت مالی‌اش از پرسپوليس فزونی گرفته است در ابتدا با راه‌اندازی باشگاهی به نام استیل‌آذین آغاز شد. او در سال ۱۳۸۶ در اقدامی ناگهانی امتیاز تیم فوتبال اکباتان را خریداری کرد تا قطب تازه‌ای را در فوتبال ایران ایجاد کند. باشگاهی که در ابتدا با علی پروین سلطان فوتبال ایران آغاز کرد و سپس تعداد دیگری از مهم‌ترین چهره‌های ورزشی را به استخدام خود در آورد.

هدایتی برخلاف اغلب کسانی که در فوتبال آفتابی می‌شوند از دور کنار نرفت و با تقویت ارتباط مالی‌اش در حوزه ورزش به حمایت از تیم‌های کشتی، والیبال و … نیز پرداخت و کار به جایی رسید که او به عنوان عضو هیئت مدیره و سپس رئیس هیئت مدیره پرسپوليس نیز انتخاب شد و پیش از آن نیز به حمایت از تیم قدیمی و ریشه‌دار ملوان بندرانزلی، در مقطعی مالکیت این باشگاه را نیز در اختیار گرفت.

او حتی بخشی از قرارداد مالی كارلوس كی‌روش با فوتبال ایران را نیز پرداخت کرد تا در معادلات این رشته ورزشی نقشی مهم‌تر از گذشته ایفا کند.

 با این حال در دوره‌ای که او پس از ورود مستقیم به نقل و انتقالات پرسپوليس کلید جذب ستارگان برانکو را زد، پس از اختلاف شدید با علی اکبر طاهری مدیرعامل وقت این باشگاه و مسعود سلطانی فر در حالی که کمی از باشگاه فاصله گرفته بود، برای رسیدگی به برخی ابهامات مالی به دادگاه احضار و سپس بازداشت شد. و از آن پس دیگر خبری از او در محافل ورزشی نیست.

 او البته گهگاهی برای مرخصی به بیرون از بند می‌آید اما تصویری که خبرگزاری قوه قضاییه از او منتشر کرده نشان می‌دهد که هدایتی همچنان مشغول رتق و فتق مسائل و رد مال برای بازگشت به زندگی عادی است.

عکسی که میزان منتشر کرده او را در حال صحبت با نماینده دادستان نشان می‌دهد؛ اولین عکس از او در موقعیت جدید. مردی که می‌خواست سلطان باشد.

1923595

دیدگاه‌ها