کد خبر : 1964742 | 20 شهریور 1402 ساعت 19:16 | 46.4K بازدید | 48 دیدگاه

سورپرایز آلمانی‌ها برای دشان: انتظارش را نداشتم!

در آستانه دیدار دوستانه تیم‌های ملی آلمان و فرانسه، دیدیه دشان، سرمربی فرانسه در مورد تیم رقیب و مربی موقتش که زمانی با او همبازی بود، صحبت کرد.

سورپرایز آلمانی‌ها برای دشان: انتظارش را نداشتم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم دشان فردا باید با تیمی بازی کند که حال و روز خوبی ندارد و دوباره در بازی با ژاپن تحقیر شده و بعد از شکست 4-1 مقابل این تیم آسیایی، سرمربی خود، هانسی فیلک، را اخراج کرد. رودی فولر که در مقطعی در گذشته هم سرمربی تیم ملی آلمان بود، به طور موقت این تیم را هدایت خواهد کرد تا جانشین فلیک انتخاب شود.
دشان در مورد اینکه فردا همبازی خودش در مارسی، یعنی رودی فولر را خواهد دید به خبرنگاران گفت: "من به وضوح انتظار چنین چیزی را نداشتم. او شخصیت بسیار سرزنده‌ای دارد. خیلی از دیدنش خوشحال خواهم شد. من به او احترام زیادی می‌گذارم و دیدن او روی نیمکت تیم رقیب مرا خوشحال خواهد کرد."

از او همچنین درباره اسطوره آلمانی، فرانتس بکن باوئر و میراثش در فوتبال سوال شد: "باوئر برای فوتبال آلمان تاریخ سازی کرده است. امیدوارم که مشکلات سلامتی‌اش سریع‌تر برطرف شود. او از جمله اسطوره‌های آلمان و جهان است. ما همیشه باید به او فکر کنیم. من برایش بهترین‌ها را می‌خواهم و امیدوارم همه چیز به زودی برایش بهتر شود." بکن‌باوئر بعد از قهرمانی در جام جهانی ۱۹۹۰، برای مدتی هدایت مارسی را برعهده داشت و دشان زیر نظر او بازی کرده بود.

1923642

دشان همچنین درباره اخراج فلیک گفت: "من برای او ناراحتم. من کار او را تحسین می‌کردم ولی وقتی نتیجه نمی‌گیریم، همه ما مربی‌ها می‌دانیم چه چیزی در انتظارمان است. سه تورنمنت آخر برای آنها ناامیدکننده بود و این بازی دوستانه آخر هم همه چیز را بدتر کرد. در آلمان هم انتظارات بالاست. البته این وضعیت باعث نمی‌شود آنها را دست کم بگیریم. آنها بازیکنان خوبی دارند، تک تکشان خطرناک هستند."

تیم‌های ملی آلمان و فرانسه فردا ساعت ۲۲:30 به وقت ایران در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک در شهر دورتموند به مصاف یکدیگر می‌روند.

دیدگاه‌ها