کد خبر : 1964746 | 20 شهریور 1402 ساعت 20:50 | 60.2K بازدید | 85 دیدگاه

نشست خبری مهم رودی فولر و ایلکای گوندوگان

ژرمن‌ها هم‌قسم شدند: هر چقدر دشوار، آلمان برمی‌گردد!

رودی فولر، سرمربی موقت و ایلکای گوندوگان، کاپیتان آلمان، در یک نشست خبری درباره اتفاق بزرگ فوتبال آلمان و اخراج هانسی فلیک توضیح دادند.

ژرمن‌ها هم‌قسم شدند: هر چقدر دشوار، آلمان برمی‌گردد!

به گزارش "ورزش سه"، دیشب فدراسیون فوتبال آلمان زلزله‌ای در دنیای فوتبال به راه انداخت و با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد هانسی فلیک از هدایت مانشافت اخراج شده است.

نتایج ضعیف سرمربی سابق بایرن مونیخ با تیم ملی آلمان او را هدف انتقادهای شدید قرار داده بود ولی باخت 4-1 مقابل ژاپن در یک بازی دوستانه کاسه صبر آلمانی‌ها را لبریز کرد تا در اقدامی که کمتر از فدراسیون این کشور انتظار می‌رفت حکم اخراج فلیک صادر شود.

1923653

فدراسیون آلمان اعلام کرد رودی فولر، مدیر تیم ملی آلمان، موقتا و برای بازی سه‌شنبه شب مقابل فرانسه هدایت مانشافت را به عهده خواهد داشت. سرمربی دائمی آلمان قرار است خیلی زود معرفی شود.

درحالیکه وضعیت تیم ملی آلمان و اخراج هانسی فلیک به موضوع اصلی این ساعت‌های دنیای فوتبال تبدیل شده امشب رودی فولر به همراه کاپیتان تیم ملی این کشور، ایلکای گوندوگان، در یک نشست خبری شرکت کردند تا به سوالات رسانه‌ها پاسخ داده و ابهامات را برطرف کنند.

رودی فولر در این نشست خبری بارها با سوالاتی درباره نامزدهای جانشینی دائمی هانسی فلیک مواجه شد و از پاسخ دادن به آنها طفره رفت. او البته تایید کرد که نام یولیان ناگلزمان در فهرست نامزدها حضور دارد ولی گفت اسامی دیگری هم در فدراسیون این کشور مطرح است. 

ایلکای گوندوگان سعی کرد هانسی فلیک را از زیر فشار خارج کند و گفت به عنوان یک بازیکن تیم ملی احساس می‌کند وظیفه‌اش در قبال این مربی را به خوبی انجام نداده است. گوندوگان وجود اختلاف بین بازیکنان آلمانی را تکذیب کرد ولی گفت برخی بازیکن‌ها به خصوص جوان‌ترها در برقراری ارتباط با دیگر ملی‌پوشان مشکلاتی دارند. 

20 شهریور 1402 ساعت 20:51

حلقه اتحاد آلمان با حضور رودی فولر در اولین جلسه تمرینی بعد از اخراج هانسی فلیک. آلمان می‌خواهد با قدرت برگردد. 

1923712
20 شهریور 1402 ساعت 20:37

کنفرانس مطبوعاتی رودی فولر و ایلکای گوندوگان به پایان رسید و آنها سالن نشست را ترک کردند. اولین تمرین تیم ملی آلمان زیر نظر رودی فولر قرار است در دقایق آینده آغاز شود. 

1923704
20 شهریور 1402 ساعت 20:35

فولر درباره تقابلش با دشان در بازی فردا: فرانسه با بازیکنان بزرگی که داشته در سال‌های اخیر عالی کار کرده و نتایج درخشانی گرفته است. همه سعی می‌کنند خودشان را به فرانسه برسانند ولی با توجه به کیفیت بازیکنان‌شان این واقعا دشوار است. البته من فردا سعی خواهم کرد دشان را آزار بدهم و امیدوارم او من را ببخشد!
 

20 شهریور 1402 ساعت 20:34

سوال یک خبرنگار فرانسوی از رودی فولر درباره دیدیه دشان: دیدیه آدم فوق‌العاده‌ای است. و یک مربی بزرگ. کافی است صحبت‌های او را بشنوید. دشان مثل یک مربی بزرگ صحبت می‌کند و حتی اگر کسی را نشناسد تشخیص می‌دهد که با یک مربی بزرگ و موفق روبرو است. 

20 شهریور 1402 ساعت 20:32

یک خبرنگار از گوندوگان پرسید آیا برخی بازیکنان آلمان با هم مشکل دارند؟ نه، هیچ مشکلی بین بازیکن‌ها نیست. به هیچ وجه. ولی بین برخی بازیکن‌ها موانعی هست که من اسمش را خجالتی بودن می‌گذارم. احساس می‌کنم بعضی بازیکن‌ها نمی‌توانند خود واقعی‌شان را نشان بدهند و به اندازه باشگاه‌شان درخشان باشند. این به خصوص درباره بازیکنان جوان‌تر صادق است.  

20 شهریور 1402 ساعت 20:29

سوال از فولر: آیا جانشین هانسی فلیک، یولیان ناگلزمان است؟ این سوال انحرافی است.

خبرنگار دوباره این سوال را پرسید و رودی فولر گفت: "بله، نام مربیانی مطرح شده. یولیان ناگلزمان مربی درجه‌یکی است مثل خیلی‌های دیگر. 

1887373
20 شهریور 1402 ساعت 20:28

گوندوگان درباره اینکه آلمان چطور می‌تواند آلمان سابق بشود پاسخ داد: مهم این است که با اتحاد برای رسیدن به این هدف تلاش کنیم. ما با اینکه همیشه لزوما بازیکنان زیادی در کلاس جهانی نداشته‌ایم ولی همیشه تیمی در کلاس جهانی بوده‌ایم. موفق‌ترین تیم‌ها آنهایی هستند که می‌توانند در زمین به هم 100 درصد اعتماد داشته باشند. این اعتماد فراتر از تمرین‌ها و بازی‌ها است. با اینکه روحیه مانشافت همیشه خوب بوده ولی معتقدم می‌تواند بهتر بشود. اگر به اشتباهات‌مان در زمین اعتراف کنیم می‌توانیم بهتر بشویم. من زمانی که بازیکن سیتی بودم اشتباهات زیادی داشتم ولی هم‌تیمی‌هایم اشتباهات من را جبران می‌کردند. ما باید چنین روحیه‌ای داشته باشیم. 

20 شهریور 1402 ساعت 20:25

صحبت‌های فولر درباره ترکیب تیم ملی آلمان در بازی فردا مقابل فرانسه: حتما تغییراتی در ترکیب خواهیم داشت ولی نه پنج تغییر. مهم این است کسانی وارد زمین شوند که احساس می‌کنند می‌توانند با انرژی کامل بازی کنند. ما حتما باید مقابل تماشاچیان خودی عملکرد خوبی به نمایش بگذاریم. فردا هر کاری بتوانیم می‌کنیم تا آلمان خوبی در زمین دیده شود.

از کیمیش در چه پستی استفاده می‌کنید؟ در این باره فکرهایی شده است. مشخص خواهد شد. 

20 شهریور 1402 ساعت 20:23

رودی فولر درباره سوال مهم نامزدهای جانشینی هانسی فلیک گفت: "بین هیئت سه نفره فدراسیون یعنی من و رئیس فدراسیون و واتسکه چند نامزد مطرح شده است. ما با اعضای کارگروه فنی هم صحبت‌هایی داشته‌ایم. ولی داریم درباره اسامی فکر می‌کنیم. مهم این است که گزینه درستی انتخاب شود. داریم روی این مسئله کار می‌کنیم. 

20 شهریور 1402 ساعت 20:16

خبرنگاری از فولر پرسید واکنش هانسی فلیک به حکم اخراجش چه بوده است. او در پاسخ گفت: "این اتفاق برای همه ما سخت بود. من و هانسی و برند نویندورف و یواخیم واتسکه همه ناراحت بودیم و لحظات سختی را گذراندیم. ولی از قبل به هانسی اطلاع داده شده بود که شرایط سختی دارد. او همچنان به توان خودش اطمینان داشت ولی ما مجبور بودیم به او بگوییم. من بعد از بازی با ژاپن به رختکن رفتم و احساس کردم با این شرایط ادامه کار واقعا سخت است. آنچه در تیم ملی بود دیگر کار نمی‌کرد. 

1923694
مشاهده بیشتر

دیدگاه‌ها