کد خبر : 1964762 | 21 شهریور 1402 ساعت 03:20 | 29.9K بازدید | 1 دیدگاه

رفیق طارمی در لباس آبی اناری (عکس)

ستاره جدید شارجه در نخستین بازی تدارکاتی برای این تیم به میدان رفت.

رفیق طارمی در لباس آبی اناری (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، موسی مارگا پس از تجربه دو سال حضور در الهلال و دوران درخشانی که همراه با این تیم داشت و به یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست یافت و یک قهرمانی لیگ حرفه‌ای عربستان را هم تجربه کرد، در نقل و انتقالات تابستانی راهی شارجه امارات شد تا همچنان در حاشیه خلیج فارس به کارش ادامه بدهد.

این ستاره اهل مالی که در فصل ۲۱-۲۰۲۱ هم‌بازی مهدی طارمی در پورتو بود و پس از آن به آسیا سفر کرد و راهی الهلال و در ادامه شارجه امارات شد، در سه جلسه تمرینی باشگاه جدیدش حضور داشت و دیروز هم در یک مسابقه دوستانه به میدان رفت.

تیم فوتبال شارجه امارات که موفق به کسب پیروزی مقابل تراکتور ایران در مرحله نهایی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا شد و اکنون خود را آماده حضور در دور گروهی این رقابت‌ها می‌کند، عصر دیروز در آخرین مسابقه تدارکاتی پیش از حضور در آسیا به مصاف تیم العربی امارات رفت و به برتری ۹ بر یک دست یافت.

1923723

موسی مارگا با لباس آبی اناری و جدید شارجه در دیدار تدارکاتی مقابل العربی امارات به میدان رفت که البته موفق به گلزنی نشد ولی عملکردش، این تیم را برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا امیدوار کرد.

تیم فوتبال شارجه امارات در گروه B لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و باید با تیم‌های السد قطر، نسف قارشی ازبکستان و الفیصلی اردن رقابت کند که نخستین بازی آنها دوشنبه شب هفته آینده برابر السد خواهد بود.

دیدگاه‌ها