کد خبر : 1964842 | 21 شهریور 1402 ساعت 08:47 | 45.5K بازدید | 22 دیدگاه

ادعای جالب اتلتیک

جانشین احتمالی صلاح در لیورپول مشخص شد

خویچا کوارتسخلیا، انتخاب اول مدیران لیورپول، برای پر کردن جای خالی احتمالی محمد صلاح در پنجره تابستانی بعدی است.

جانشین احتمالی صلاح در لیورپول مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مراحل نقل و انتقالات، محمد صلاح به جدایی از لیورپول به مقصد عربستان سعودی نزدیک بود و الاتحاد به طور قابل توجهی به ستاره سابق رم و فیورنتینا نزدیک شده بود. تابستان آینده شایعات دوباره در مورد این بازیکن قوی خواهد شد که در آن مقطع دیگر می‌تواند پس از هفت فصل آنفیلد را ترک کند.

به همین بهانه اتلتیک روی جایگزین‌های احتمالی ستاره مصری تمرکز کرده است، بازیکنانی که لیورپول در ماه‌های آینده آنها را با توجه ویژه دنبال خواهد کرد؛ البته رویای قرمزها همچنان کیلیان امباپه است، که به زودی یا باید با پاری سن ژرمن تمدید کند و یا رئال مادرید از آنها پیشی خواهد گرفت. بسته شدن پرونده این بازیکن فرانسوی به آنفلید و رفتنش به برنابئو، راهی را به روی سران لیورپول باز می‌کند که به وینیسیوس ختم می‌شود و این در حالی است که گزینه‌های جایگزین در ایتالیا نیز وجود دارد.

1923860

یکی از نفراتی که بیشتر مورد توجه یورگن کلوپ قرار گرفته است، خویچا کواراتسخلیا، ستاره ناپولی است که سال گذشته در گروه لیگ قهرمانان اروپا به ویژه در مقابل انگلیسی‌ها حسابی برجسته شد. بازیکنان شاخص دیگر نیز تاکفوسا کوبو از رئال سوسیداد و بوکایو ساکا از آرسنال هستند.

دیدگاه‌ها