کد خبر : 1964883 | 21 شهریور 1402 ساعت 09:53 | 51.2K بازدید | 56 دیدگاه

اعتراف اسطوره رئال: دنبال توپ طلا نیستم!

لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید، تایید کرد که دیگر به دنبال کسب توپ طلا نیست.

اعتراف اسطوره رئال: دنبال توپ طلا نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، مودریچ یکی از ستاره‌های اصلی رئال مادرید و از مهره‌های کلیدی این تیم در درخشش و موفقیت‌های چند سال اخیر این تیم خصوصا در لیگ قهرمانان اروپا بوده است. 

او در سال 2018 موفق شد طلسم اهدای توپ طلا به کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را بشکتد و با کمک به رئال برای کسب سومین قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا و همچنین صعود به فینال جام جهانی با تیم ملی کرواسی و کسب مقام نایب قهرمانی این جایزه را از آن خود کند.

این ستاره کروات فصل گذشته هم نمایش درخشانی در ترکیب رئال به نمایش گذاشت و باز هم با تیم ملی کشورش در جام جهانی 2022 قطر غیرمنتظره ظاهر شد و توانست راهی مرحله نیمه نهایی شود و در نهایت مدال برنز را به دست آورد. 

1922475

این بازیکن حالا در فهرست نهایی 30 نامزد برتر برای دریافت جایزه توپ طلا قرار گرفته و صحبت جالبی را در واکنش به احتمال کسب آن مطرح کرده است. 

مودریچ که در حال حاضر در اردوی تیم ملی کشورش برای دیدارهای انتخابی یورو 2024 است به خبرنگاران گفت: «توپ طلا؟ همین که در بین 30 نامزد برتر هستم برایم کافی است و خوشحالم.

از اینکه گواردیول هم در بین این نامزدها حضور دارد بسیار خوشحال هستم، چون او شایستگی آن را با عملکرد خوبش داشت. برای لیواکوویچ هم خوشحالم که نامزد دریافت جایزه بهترین دروازه‌بان شده است. همه این اتفاقات برای فوتبال کرواسی بسیار خوب است.»

دیدگاه‌ها