کد خبر : 1964979 | 21 شهریور 1402 ساعت 17:18 | 59.9K بازدید | 99 دیدگاه

بهترین مدافع دنیا معرفی شد

اگر مسی می‌گوید، روی حرفش حرف نمی‌زنم!

آنگه پوستکوگلو سرمربی تاتنهام می‌گوید اگر لیونل مسی می‌گوید کریستین رومرو بهترین مدافع حال حاضر دنیا است، روی حرف اسطوره آرژانتینی حرف نخواهد زد.

اگر مسی می‌گوید، روی حرفش حرف نمی‌زنم!

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی اخیرا در حمایت از یکی از هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی آرژانتین صحبت کرد و گفت کریستین رومرو، مدافع تاتنهام و آلبی‌سلسته، را بهترین مدافع حال حاضر دنیا می‌داند.

کریستین رومرو که در مرکز خط دفاعی تاتنهام و تیم ملی کشورش بازی می‌کند دو سال پیش با آرژانتین قهرمان کوپا آمه‌ریکا شد و چند ماه پیش بزرگترین افتخار فوتبالی دنیا را به دست آورد و جام جهانی 2022 قطر را بالای سر برد.

صحبت‌های لیونل مسی نشان می‌داد او علاقه زیادی به رومرو و فوتبالش دارد. آنگه پوستکوگلو در مصاحبه‌ای با برنامه تاک‌اسپورت شرکت کرد و وقتی از او درباره نظر لیونل مسی درباره کریستین رومرو پرسیده شود جواب جالبی داد.

1924038

سرمربی تاتنهام در پاسخ به این سوال که آیا مثل لئو مسی، رومرو را بهترین مدافع دنیا می‌داند، گفت: "من روی حرف مسی حرف نمی‌زنم. می‌دانید، من خودم اگر فوتبالیست بودم اصلا دلم نمی‌خواست جلوی رومرو بازی کنم. حتی در تیم خودمان اکثر بچه‌ها در تمرین‌ها دوست ندارند مقابل رومرو قرار بگیرند. کریستین در کارش خیلی جدی است و من از این رفتارش خیلی خوشم می‌آید. چه در تمرین‌ها و چه در بازی‌ها شما رومرو را در بهترین حالت ممکن می‌بینید".

1924039

دیدگاه‌ها