کد خبر : 1964981 | 21 شهریور 1402 ساعت 17:42 | 18.5K بازدید | 9 دیدگاه

دلداری به مهاجم گریان برزیل: وسواس گل ممنوع!

مارکینیوش برای هم‌تیمی‌اش در تیم ملی برزیل، ریچارلیسون، که از ناکامی در گل زدن برای سلسائو به گریه افتاده بود توصیه‌ای ویژه دارد و می‌گوید این توصیه به ناکامی او در گلزنی پایان می‌دهد.

دلداری به مهاجم گریان برزیل: وسواس گل ممنوع!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل شنبه این هفته در مقدماتی جام جهانی منطقه آمریکای جنوبی به مصاف بولیوی رفت و با ارائه یک بازی برتر موفق شد حریفش را با نتیجه پرگل 5-1 بدرقه کند.

اما ریچارلیسون، مهاجم برزیلی تاتنهام، در این بازی هم در گلزنی برای تیم ملی کشورش ناکام بود. ریچارلیسون در این مسابقه دو فرصت عالی گلزنی را از دست داد و در دقیقه 71 تعویض شد. تصاویر تلویزیونی که نشان می‌داد او روی نیمکت برزیل از شدت ناراحتی به گریه افتاده به شدت مورد توجه قرار گرفت.

مارکینیوش، هم‌تیمی ریچارلیسون در تیم ملی و کاپیتان پاری سن ژرمن، می‌گوید از گریه‌های ریچارلیسون ناراحت شده و برای او توصیه‌ای دارد که با عمل به آن می‌تواند به ناکامی‌اش در گلزنی ملی پایان دهد.

ستاره خط دفاعی برزیل در این باره گفت: "من فراز و فرود بازیکن‌ها را خیلی دیده‌ام. فوتبال خیلی سریع است؛ چه وقتی شما را بالا می‌برد و چه وقتی زمین‌تان می‌زند. ما در تیم ملی سعی داریم این را به ریچارلیسون منتقل کنیم. ما در کمپ تیم ملی خیلی با او صحبت می‌کنیم. نگران نباشید، ریچارلیسون حالا نسبت به دقایق پایانی بازی با بولیوی خیلی آرام‌تر شده. همه می‌دانیم که گل زدن برای یک مهاجم چقدر مهم است ولی نقشی که ریچارلیسون در بازی داشت و با حرکت‌ها و جاگیری‌ها و پرس‌هایش کمک بزرگی به روند تیم می‌کرد از گل زدن هم مهم‌تر است".

1924041

مارکینویش در ادامه گفت: "البته حیف شد که ریچارلیسون گل نزد تا بازی زیبایش مقابل بولیوی کامل شود. من به او گفتم اگر به این توصیه گوش کنی موفق می‌شوی: مهم برای یک مهاجم فقط آرامش ذهنی است. تو با درخششی که داشتی اگر آرامش ذهنی داشته باشی صد در صد به گل می‌رسی و گل‌های زیادی خواهی زد. اگر همه هوش و حواست به این باشد که چرا گل نمی‌زنی کار خیلی سخت می‌شود".

دیدگاه‌ها