کد خبر : 1964990 | 21 شهریور 1402 ساعت 18:34 | 28K بازدید | 7 دیدگاه

از ملوان و سپاهان یاد بگیرید؛

شمس آذر از حضور در لیگ زنان انصراف داد

علی رغم استقبال اولیه، باشگاه شمس آذر از حضور در لیگ زنان انصراف داد.

شمس آذر از حضور در لیگ زنان انصراف داد

به گزارش "ورزش سه"، حدود دو ماه قبل بود که سازمان لیگ با ابلاغ یک نامه به تمامی 16 تیم لیگ برتری آقایان؛ اعلام کرد که برای فصل آتی لیگ برتر زنان می‌توانند با امتیاز رایگان در این لیگ حاضر باشند. بلافاصله بعد از این ابلاغ، شمس آذر قزوین نخستین باشگاهی بود که با ارسال یک نامه رسمی برای سازمان لیگ اعلام کرد که از این طرح استقبال خواهد کرد و در لیگ شانزدهم زنان شاهد حضور این تیم خواهیم بود. در ادامه هم تیم‌هایی مثل استقلال خوزستان و پیکان هم اعلام کردند که آماده تیم‌داری در بخش زنان هستند.

اما حالا در فاصله کمتر از دو ماه تا شروع لیگ زنان، منابع آگاه از باشگاه شمس‌آذر به خبرنگار حوزه زنان "ورزش سه" اعلام کردند که این باشگاه از این تصمیم منصرف شده است. بعد از پیگیری‌های "ورزش سه" ضمن تائید شدن این خبر، مشخص شد که مسئولین باشگاه شمس آذر طی دو تماس تلفنی انصراف خود را اعلام کرده‌اند اما هنوز نامه رسمی انصراف خود را به سازمان لیگ ارسال نکرده‌اند.

در شرایطی که انتظار می‌رود باشگاه‌های بزرگ رویکرد مثبتی نسبت به حوزه زنان داشته باشند، اما سال‌هاست که به جز سپاهان و ملوان، هیچکدام از باشگاه‌ها از حضور در لیگ برتر زنان استقبال نمی‌کنند.

در شرایطی که نه تنها استقلال و پرسپولیس بلکه سایر باشگاه‌ها هم متاسفانه از حضور در لیگ زنان استقبالی نکرده‌اند؛ به نظر می‌رسد در این خصوص هم باید منتظر الزام نهادهای بالادستی از جمله AFC و FIFA بمانیم.

دیدگاه‌ها