کد خبر : 1965003 | 21 شهریور 1402 ساعت 19:23 | 138.9K بازدید | 393 دیدگاه

ناامیدی بزرگ پرسپولیس، استقلال و تراکتور

جنجالی و مهم: بازی‌های سپاهان سه هیچ نمی‌شود!

در حالی که مدیران سه تیم مدعی امیدوار به کسر امتیاز سپاهان بودند، جمله کلیدی رئیس سابق کمیته انضباطی آب پاکی را روی دست آنها ریخت.

جنجالی و مهم: بازی‌های سپاهان سه هیچ نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل حسن‌زاده رئیس سابق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دقایقی پس از پایان جلسه مهم پیرامون شکایت چهار باشگاه از سپاهان در حالی که خبرنگاران را در هوای تاریک مقابل ساختمان فدراسیون منتظر خود می‌دید، با لبخند به جمع آنها پیوست و در شرایطی که تمایلی به مصاحبه نداشت، دقایقی به سوالات آنها پاسخ داد.

این گفتگوی خبرنگاران با رئیس کمیته انضباطی است.

* صحبت‌های اولیه؟
اظهاراتشان را دادند و باید ببینیم نتیجه چه خواهد شد.

* مشخص می‌شود کِی؟
نه، نه!

* تخلف سپاهان محرز بود؟
من یک توضیحی بدهم. باشگاه‌ها فکر می‌کنند بحث بازیکن غیرمجاز است. اما این مقید به زمان است که هیچ باشگاهی رعایت نکرده و اساسا بحث بازیکن غیرمجاز و اینکه ما به باشگاهی امتیاز بدهیم، غیرمجاز بود.

* پس جریمه نقدی است؟
اینکه تخلف هست یا نیست و چه تصمیمی گرفته خواهد شد، با تصمیم کمیته انضباطی است.

* باشگاه‌ها چطور مستندات ارائه کردند؟
باشگاه‌ها هیچ مستنداتی ارائه نکردند.

* پس چطور شکایت کردند؟
شکایتی داشتند که سپاهان نقض مقررات کردند.

به این ترتیب و باتوجه به جملات حسن‌زاده، کاملا مشخص شد که موضوع بازیکن غیرمجاز و تغییر نتیجه از روی میز کمیته انضباطی برداشته شده و این حکم برای تیم فوتبال سپاهان صادر نخواهد شد.

این در حالی است که محمدرضا زنوزی به همراه مدیران پرسپولیس و استقلال امید زیادی داشتند تا با تغییر نتیجه، سپاهان جایگاه خود در جدول را از دست بدهد اما حالا حسن‌زاده اعلام کرده که هیچ امتیازی به تیم‌های دیگر نخواهد رسید.

بنابراین باید منتظر ماند و دید که کمیته انضباطی چه حکمی را صادر خواهد کرد و در صورت احراز تخلف، به جریمه مالی بسنده می‌کند یا شاید احکام دیگر نظیر کسر امتیاز را به کار بگیرد.

دیدگاه‌ها