کد خبر : 1965010 | 21 شهریور 1402 ساعت 20:26 | 32.6K بازدید | 21 دیدگاه

همه چیز آماده و مهیاست؛

کارخانه تمام راه‌های بهانه‌گیری را بست!

سرپرست تیم ملی والیبال ایران می‌گوید همه چیز آماده نتیجه‌گیری تیم‌ملی در مسابقات پیش رو است.

کارخانه تمام راه‌های بهانه‌گیری را بست!

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات والیبال مردان نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور تا 4 مهرماه در شهر هانگژو کشور چین برگزار می‌شود. همچنین رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک 2024 پاریس از 8 تا 16 مهرماه در برزیل برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال ایران بلافاصله بعد از بازی‌های آسیایی هانگژو راهی این کشور خواهد شد.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران درخصوص وضعیت تیم ملی اظهار کرد: بامداد جمعه 24 شهریور برای شرکت در بازی‌های آسیایی با 12 بازیکن عازم شانگ‌های و سپس هانگژو خواهیم شد و پس از این رقابت‌ها بلافاصله به برزیل سفر خواهیم کرد.

مصطفی کارخانه با بیان این‌که شرایط آب و هوایی و اختلاف زمان زیاد بین دو کشور به همراه فاصله زمانی کم مسابقات، شرایط وحشتناکی را برای ریلکس شدن بازیکنان و اعضای تیم رقم خواهد زد، تصریح کرد: خوشبختانه با دستور و پیگیری‌های دکتر داورزنی برنامه‌ریزی خوبی برای اینکه بازیکنان در بهترین شرایط ممکن عازم کشور چین شوند، انجام شده و پس از بازی‌های آسیایی بلافاصله عازم برزیل خواهیم شد. البته در راه رفتن به دبی یک توقف 14 ساعته در فرودگاه خواهیم داشت که بر اساس برنامه این چند ساعت را در هتل فرودگاهی استراحت می‌کنیم و سپس عازم ریو خواهیم شد.

او تاکید کرد: خداراشکر وضعیت اردوی تیم ملی والیبال خوب است. بعد از مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه پنج روز به بازیکنان استراحت دادیم و بلافاصله تمرینات را برای بازی‌های آسیایی شروع کردیم. تمرینات تیم ملی والیبال ایران از دهم شهریور شروع شد و به صورت بسیار منظم پیگیری می‌شود. تمرینات این مرحله برای حضور در دو رویداد مهم بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک است که در بازی‌های آسیایی با 12 بازیکن (یک لیبرو) شرکت می‌کنیم.

سرپرست تیم ملی والیبال با بیان این که فدراسیون هر کاری که نیاز بوده بر اساس شرح وظایف خود انجام داده است، گفت: فدراسیون تلاش خود را برای ایجاد بهترین شرایط انجام داده است و تمامی اعضای کادر فنی هم تمام تلاش خود را برای بالابردن سطح فنی و روحی تیم انجام دادند اما همگی می‌دانیم که بیشترین تاثیر گذاری در موفقیت یک تیم برعهده بازیکنان است. نگاه کادر فنی به آینده مثبت است و کارش را به درستی انجام می‌دهد و بازیکنان هم با جدیت تمرینات را دنبال می‌کنند.

او ادامه داد: رقابت‌های انتخابی المپیک نیز برای والیبال کشور بسیار با اهمیت است و تلاش داریم که با تیم منسجم و متحد در آن شرکت کنیم تا کسب سهمیه کنیم. مسیر به درستی شکل گرفته است و تیم ملی نیز باید با تلاش مضاعف خود را برای موفقیت آماده کند. در اردوها نیز همه چیز فراهم است و هیچ کمی و کاستی وجود ندارد و ملی‌پوشان نیز برای جنگیدن با حریفان همانند سرباز آماده هستند.

کارخانه در پایان خاطرنشان کرد: تیم ملی والیبال ایران در مسابقات انتخابی المپیک در کشور برزیل با 14 بازیکن شرکت می‌کند، بنابراین بعد از بازی‌های آسیایی دو بازیکن دیگر به تیم اضافه خواهند شد. رقابت‌های انتخابی المپیک بسیار حساس و با اهمیت است. بازی به بازی و امتیاز به امتیاز برای حفظ شرایط  ایران در رده‌بندی جهانی و حتی ارتقای تیم اهمیت دارد. امیدوارم تیم ملی والیبال بتواند بازی‌های خوبی از خود به نمایش بگذارد.

او در ادامه گفت: تیم ایران پتانسیل خوبی دارد و برای صعود به المپیک در این مرحله به زمین خواهیم رفت، ولی همه می‌دانیم کار در ریو برای تمامی تیم‌ها سخت است. امیدوارم با نمایش خوب بتوانیم باعث رضایت و شادی مردم شویم.

دیدگاه‌ها