کد خبر : 1965019 | 21 شهریور 1402 ساعت 21:01 | 42K بازدید | 48 دیدگاه

ستاره رئال: با دفتر یادداشت دنبال رونالدو بودم!

دنی کارواخال، ستاره رئال مادرید، می‌گوید کریستیانو رونالدو برای او یک اسطوره و الگویی بزرگ بوده که نقش مهمی در پیشرفت فوتبالی‌اش داشته است.

ستاره رئال: با دفتر یادداشت دنبال رونالدو بودم!

به گزارش "ورزش سه"، دنی کارواخال، دفاع راست باتجربه رئال مادرید، می‌گوید کریستیانو رونالدو تاثیر بزرگی بر پیشرفت فوتبالی او داشته است. کارواخال از کریستیانو به عنوان اسطوره‌ای بزرگ یاد کرده و گفت در زمان حضور او در رئال مادرید رونالدو را سرمشق و الگوی خود قرار داده بود.

کارواخال در عین حال از دو اسطوره دیگر رئال مادرید، سرخیو راموس و لوکا مودریچ، هم به عنوان فوتبالیست‌هایی که در فوتبال او تاثیرگذار بوده‌اند یاد کرد.

کارواخال در پاسخ به اینکه بیشتر از کدام فوتبالیست‌ها تاثیر گرفته گفت: "کریستیانو، سرخیو راموس و ... خیلی سخت است ... لوکا مودریچ. این سه نفر کسانی هستند که با بازیکنان هم‌تیمی‌شان صحبت می‌کنند. این خیلی مهم است. به خصوص کریستیانو. او کاری می‌کرد که آدم باید یادداشت برمی‌داشت تا چیزهایی که از کریس یاد گرفته را فراموش نکند. مثلا من در یک سفر با تیم می‌دیدم که کریس بعد از تمرین وارد استخر آب یخ می‌شود. اینجا بود که می‌فهمیدم این برای آمادگی بدنی‌ام خوب است. من از سرخیو هم در تمرین‌ها و از لوکا در سالن بدنسازی خیلی چیز یاد گرفتم".

1924133

کارواخال در ادامه گفت: "کسی نیست که نداند کریستیانو اسطوره است. همینطور که گفتم دائما از او چیز یاد می‌گرفتم. بیشتر از هر کس دیگری رونالدو روی من تاثیر داشته است."

دیدگاه‌ها