کد خبر : 1965074 | 22 شهریور 1402 ساعت 00:14 | 11.2K بازدید | 1 دیدگاه

تونس - مصر، جنگ بزرگ با چاشنی تمسخر صلاح!

تیم ملی تونس موفق شد در دیداری دوستانه با نتیجه سه بر یک مصر را شکست بدهد.

تونس - مصر، جنگ بزرگ با چاشنی تمسخر صلاح!

به گزارش ورزش سه، دو تیم مصر ‌و تونس که به تازگی از مرحله مقدماتی جام ملت‌های آفریقا صعود کرده‌اند، شب گذشته در دیداری  تدارکاتی در ساحل عاج به مصاف هم رفتند.

تونسی‌ها خیلی زود و در دقیقه ۳ توسط عیسی لیدونی به گل رسیدند و در دقیقه ۷ حمدی فتحی هافبک مصر به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا اختلاف خیلی زود به دو‌گل برسد. در ادامه حملات تیم ملی مصر که محمد صلاح را در ترکیب داشت در دقیقه۳۴۱ به نتیجه رسید و عمر کمال اختلاف را کم کرد و بازی با همین نتیجه در نیمه نخست به پایان رسید.

1924262

پس از سوت پایان روی ویتوریا سرمربی مصر و کمک مربی تونس در راهروی رسیدن به رختکن با همدیگر دعوای لفظی پیدا کردند تا همه چیز از این به بعد جنجالی شود. در نیمه دوم حملات دو تیم تا دقیقه ۹۰ هیچ گلی را در پی نداشت و تونسی‌ها در دقیقه ۹۰+۵ با اشتباه محمد ابوجبل گلر مصر و پاس لایونی به حمزه رفیعا رسید و او توانست تیر خلاص را بر پیکر نیمه جان تیم ملی مصر بزند.

حمزه رفیعا مهاجم ۲۴ ساله که در تیم لچه ایتالیا عضویت دارد، پس از گلزنی به سمت دوربین‌ها رفت و به مانند محمد صلاح شادی گلش را انجام داد تا یک کری سنگین برای ستاره لیورپول بخواند، در این لحظه دوربین روی صورت محمد صلاح رفت و او به وضعیت خودش و تیمش خنده تلخی می‌زد.

شادی گل تونسی‌ها جنگ هواداران دو کشور را در صفحات مجازی داغ کرده و احتمالا نبرد دو تیم در جام ملت‌های آفریقا در صورت اتفاق، جذاب‌تر از همیشه خواهد شد.

1924263
1924264
1924267

دیدگاه‌ها