کد خبر : 1965075 | 22 شهریور 1402 ساعت 00:16 | 37.9K بازدید | 11 دیدگاه

امارات ۴-۱ کاستاریکا

خط و نشان برای تیم ملی ایران با تحقیر ناواس

تیم ملی امارات با هدایت پائولو بنتوی پرتغالی موفق به کسب پیروزی پرگل برابر کاستاریکا شد.

خط و نشان برای تیم ملی ایران با تحقیر ناواس

به گزارش ورزش سه، تیم ملی کاستاریکا در دومین دیدار دوستانه خود در دور اروپایی از ساعت ۱۸:۳۰ در شهر زاگرب به مصاف تیم ملی امارات رفت. آن‌ها در دیدار قبلی دوستانه خود در ورزشگاه سنت جیمز پارک نیوکاسل موفق شده بودند عربستان را با نتیجه سه بر یک پیروز شوند.

شاگردان پائولو بنتو در تیم ملی امارات در دقیقه ۱۶ یک ضد حمله سریع انجام داد و پاس فابیو لیما به یحیی الغسانی رسید و او پس از دریبل مدافع کاستاریکا با یک شوت محکم دروازه کیلور ناواس را باز کرد. در دقیقه ۲۳ پاس بلند هافبک اماراتی به یحیی الغسانی رسید و او با یک سانتر طلایی علی صالح را در موقعیت گلزنی قرار داد اما او با یک پاس به عقب زیبا کایو را در موقعیت فوق‌العاده قرار داد تا او با یک ضربه ساده دروازه کاستاریکا را دوباره باز کند. در دقیقه ۳۸ شوت از راه دور علی سالمین به زیبایی درون دروازه ناواس قرار گرفت تا نیمه نخست با نتیجه سه بر صفر به پایان برسد.

1924256
1924257
1924258
1924259
1924260

امارات که راه گلزنی به کاستاریکا را یاد گرفته بود در دقیقه ۵۴ با یک پاس پشت مدافعین، یحیی الغسانی را در حالت تک به تک قرار داد اما مدافع کاستاریکا توپ را دور کرد و غسانی در ادامه توپ را به جریان بازی بازگرداند و پس از یک دو با یحیی نادر در حالت تک به تک با یک ضربه تمام کننده گل چهارم را زد. در دقیقه ۶۶ خولیو کاسکانته مدافع جلو کشیده کاستاریکا یکی از گل‌ها را جواب داد و دیدار با نتیجه چهار بر یک به پایان رسید.

در بین دو‌نیمه اما خبر درگذشت اریک رودریگز مربی تیم ملی کاستاریکا که در بیمارستانی در آمستردام بستری بود رسانه‌ای شد اما بازیکنان کاستاریکا در پایان مسابقه از این موضوع با خبر شدند. فدراسیون فوتبال کاستاریکا پس از پایان بازی نوشت: تلخ‌تر از باخت چهار گله امروز درگذشت دوست، برادر، استاد ما بود با شخصیت فوق العاده و حرفه‌ای.

گفتنی است تیم ملی امارات در مسابقات جام ملت‌های آسیا با تیم‌های ملی ایران، فلسطین و هنگ‌کنگ همگروه است.

دیدگاه‌ها