کد خبر : 1965085 | 22 شهریور 1402 ساعت 03:50 | 17.3K بازدید | 3 دیدگاه

شماره یک عربستان در جام ملت‌ها مشخص شد

محمد العویس با درخشش در دیدار دوستانه مقابل کره‌جنوبی لقب بهترین بازیکن زمین را مال خود کرد.

شماره یک عربستان در جام ملت‌ها مشخص شد

به گزارش ورزش سه، تیم ملی عربستان که اردوی خود را در شهر نیوکاسل انگلیس برپا کرده بود، پس از باخت در دیدار دوستانه نخست مقابل کاستاریکا عصر روز گذشته در دیدار برابر کره‌جنوبی حاضر شد و در نهایت شاگردان کلینزمن در تیم ملی کره جنوبی با نمایشی درخشان موفق شدند تا با نتیجه یک بر صفر از سد شاگردان مانچینی بگذرند.

محمد العویس گلر ملی‌پوش الهلال که به جای نواف العقیدی از ابتدا در ترکیب تیمش بود، ستاره مسابقه بود. او هشت سیو داشت که شش سیو آن از روی ضربات درون محوطه جریمه شکل گرفته بود. او پس از درخشش به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

1924298

احتمالا با همین دو بازی مانچینی برای خط دروازه‌اش تصمیم نهایی را گرفته و محمد العویس دروازه‌بان عربستان در تیم ملی خواهد بود. نواف العقیدی و اشتباهاتش در دیدار با کاستاریکا او را کم شانس‌تر از همیشه کرده و البته محمد الیامی و راغد النجار دو گلر دیگر تیم ملی عربستان در تیم‌های باشگاهی خود ذخیره هستند و شانس زیادی برای حضور درون دروازه سبزها در مسابقات جام ملت‌های آسیا نخواهند داشت.

1924299

گفتنی است با پایان اردوی انگلیس، شاگردان مانچینی به عربستان بازخواهند گشت و طبق اعلام یاسر مسحل رئیس فدراسیون عربستان اردوی بعدی عربستانی‌ها در پرتغال برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها