کد خبر : 1965094 | 22 شهریور 1402 ساعت 04:20 | 76K بازدید | 19 دیدگاه

دل طارمی برای آزمون خیلی زود تنگ شد

مهدی طارمی می‌گوید که تیم ملی به حضور سردار آزمون نیاز ضروری دارد.

دل طارمی برای آزمون خیلی زود تنگ شد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان قلعه نویی در شرایطی فیفا دی اخیر خود را برگزار کردند که سردار آزمون به دلیل مصدومیت نتوانست در اردوی تیم ملی حضور یابد و پس از انتقال به رم، او تمرینات خود را زیر نظر مورینیو و دستیارانش برگزار کرد تا مهیای بازگشت به مسابقات شود.

غیبت آزمون در شرایطی رخ داد که زوج همیشگی او در تیم ملی یعنی مهدی طارمی برابر آنگولا درخشید و در همان 17 دقیقه ابتدایی موفق شد دو بار دروازه حریف آفریقایی را باز کرده و زمینه ساز پیروزی پر گل تیم ملی باشد.

1924338
1924339

پس از درخشش طارمی در این دیدار، او در محاصره میکروفن‌های خبرنگاران قرار گرفت و یکی از سوالاتی که از مهاجم پورتو مطرح شد، به سردار آزمون ارتباط داشت که اکنون در تمرینات رم، آخرین روزهای نقاهت خود را سپری می‌کند و آماده بازگشت به مسابقات است.

در پایان دیدار برابر آنگولا، طارمی درخصوص غیبت آزمون در این فیفا دی گفت: خب قطعا سردار تاثیر زیادی در تیم ملی دارد، او یک بازیکن بزرگ است و به کمک او خیلی نیاز داریم. او می‌‌تواند در شرایط بازی تأثیرگذار باشد. ان‌شاءالله سردار هم از اردوهای بعدی به تیم اضافه می‌شود و به تیم کمک می‌کند، چون یک مهره تأثیرگذار است.

طارمی در شرایطی از اهمیت نقش سردار در ترکیب تیم ملی سخن گفت که برای همکاری نقش آفرینی دوباره این دو مهاجم کلیدی تیم قلعه نویی در خط حمله، باید تا فیفا دی بعدی چشم انتظار ماند.

دیدگاه‌ها