کد خبر : 1965120 | 22 شهریور 1402 ساعت 02:19 | 18.8K بازدید | 33 دیدگاه

سرمربی آنگولا: ایران در کلاس جهانی بازی کرد

سرمربی آنگولا گفت که برخی از بازیکنانش را در دیدار با ایران به همراه نداشته و این موضوع مشکلاتی را برایش ایجاد کرده است.

سرمربی آنگولا: ایران در کلاس جهانی بازی کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران موفق شد با ارائه یک بازی خوب و یک طرفه، تیم ملی آنگولا را با چهار گل شکست دهد. مسئله‌ای که سبب شد سرمربی تیم آفریقایی به تمجید از شاگردان قلعه نویی بپردازد.

پدرو گونکالوس در نشست خبری پس از بازی گفت: ابتدا تشکر می ‌کنم و به تیم ملی ایران تبریک می ‌گویم که تیم بسیار قدرتمندی است و واقعا در کلاس جهانی بازی می‌‌کنند. برای ما مهم است که با تیم‌های قوی روبه رو شویم تا خودمان را محک بزنیم و بتوانیم واقعیت خودمان را ببینیم.

آماده سازی ما برای این بازی خیلی سخت بود، نه فقط از لحاظ سفری که داشتیم، ما بازیکنان زیادی را به دلایل مختلف از دست دادیم. این باعث شد که ذهنیت و استراتژیمان را برای این بازی عوض کنیم. وقتی که شما می‌بازید، کار برایتان سخت ‌تر می‌ شود.

او ادامه داد: سعی کردیم بازیکنان جوان زیادی را بازی بدهیم. از این به بعد باید روی اهدافمان تمرکز کنیم و بتوانیم همه را ببینیم نه اینکه روی چند بازیکن تمرکز کنیم و این برای ما خیلی مهم است. ما باید ادامه بدهیم تا ببینیم در ادامه راه برایمان چه اتفاقاتی پیش می‌‌آید.

گونکالوس در پاسخ به این سوال که تقابل دو تیم در جام جهانی با تساوی به پایان رسیده و این نتیجه نشان دهنده قدرت ایران است یا ضعف آنگولا، گفت: اگر بخواهید از سال 2006 به مسیر پیشرفت دو کشور نگاه کنیم، می ‌توانید این فاصله را بفهمید و درک کنید و ما این فاصله را می ‌فهمیم و حتی روبرو شدن با واقعیت را هم می‌فهمیم ولی شما می‌توانید در خانه بنشینید و با هم‌ کوچه‌هایتان بازی کنید ولی این راهش نیست.

او در پایان گفت: ما بازیکنان زیادی را از دست دادیم و بعضی از آنها نتوانستند این دعوت را قبول کنند و به این بازی بیایند. ما بازیکنان و شخصیت‌هایشان را می‌فهمیم و می‌شناسیم و امیدواریم در آینده بازیکنان‌مان به ما اضافه شوند تا نتایج بهتری بگیریم.

دیدگاه‌ها