کد خبر : 1965146 | 22 شهریور 1402 ساعت 09:45 | 23.5K بازدید | 1 دیدگاه

طعنه ستاره جنجالی ایتالیا: اسپالتی دو رو نیست

نیکولو زانیولو، ستاره جنجالی تیم ملی ایتالیا، می‌گوید شیفته رفتارهای لوچانو اسپالتی شده است.

طعنه ستاره جنجالی ایتالیا: اسپالتی دو رو نیست

به گزارش "ورزش سه"، زانیولو در جریان تساوی 1-1 روز شنبه برابر مقدونیه شمالی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد اما در جریان پیروزی 1-2 شب گذشته برابر اوکراین در ترکیب ثابت ایتالیا قرار داشت."

او که به دلیل درگیری با ژوزه مورینیو و ترک رم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فصل قبل به یکی از ستاره‌های جنجالی ایتالیا تبدیل شده بود، حالا از کار با اسپالتی بسیار راضی و خوشحال است. 

این بازیکن در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا اظهار داشت: «اسپالتی مربی‌ای است که حرفش را مقابل خودتان و در صورت‌تان می‌زند. من از این موضوع بسیار خوشحال هستم. مربی‌ای را ترجیح می‌دهم که حقیقت تلخ را به من بگوید تا بخواهد دروغی زیبا را مطرح کند. 

1924410

این مربی بسیار انسان بزرگی است. امیدوارم که ما هم تلاشش را جبران کنیم و نمایش‌های خوب بیشتری مثل امشب داشته باشیم. ما نه تنها به دنبال صعود به یورو هستیم، بلکه می‌خواهیم در اندازه مدعی ظاهر شویم چون تیم قدرتمندی هستیم. 

اتفاق مهم امشب این بود که برنده شدیم و اتفاق اشتباهی که در مقدونیه شمالی رخ داده بود را جبران کردیم. جدای از عملکرد شخصی‌ای که داشتم، این سه امتیاز برای ما اهمیت بسیار زیادی داشت چون ایتالیا باید به یورو صعود کند.»

دیدگاه‌ها