کد خبر : 1965221 | 22 شهریور 1402 ساعت 15:25 | 25.6K بازدید | 26 دیدگاه

ادعای بیلد

شانس مربی هلندی برای جانشینی فلیک بیشتر شد

طبق ادعای بیلد، شانس لوئیس فن خال برای هدایت تیم ملی آلمان روز به روز بیشتر می شود.

شانس مربی هلندی برای جانشینی فلیک بیشتر شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان بعد از اخراج هانسی فلیک، رودی فولر را به عنوان مربی موقت بالای سر خود می‌بیند. فولر در نشست خبری دو روز پیش خود تاکید کرد که تنها برای یک مسابقه، بازی دوستانه مقابل فرانسه، روی نیمکت مانشافت می‌نشیند و به زودی سرمربی جدید آلمان انتخاب خواهد شد. آلمان دیشب با هدایت فولر موفق شد 2-1 به پیروزی برسد و او در پایان بازی بار دیگر تکرار کرد که به پست مدیر فنی بر می گردد تا بهترین جانشین را برای فلیک انتخاب کند.

1924553

پس از رد احتمال آمدن یورگن کلوپ و در حالی که یولیان ناگلزمان را شانس اول هدایت مانشافت می دانند، در همین رابطه امروز بیلد نوشت که شانس لوئیس فن خال، مربی سابق تیم ملی هلند، نسبت به قبل بیشتر و بیشتر می‌شود.

بیلد در این رابطه نوشت: «در کنار نامزد اصلی یولیان ناگلزمن، لوئیس فن خال نیز به شدت مورد بحث است. برای اولین بار در تاریخ فوتبال آلمان، صداهای طرفدار مربی خارجی بیشتر و بیشتر می شود. رودی فولر گفت که مربی جدید باید آلمانی زبان و یک مربی برتر باشد. فن خال زمانی مربی بایرن بود و با زبان آلمانی َآشنایی کامل دارد. انتصاب فن خال همچنین یک مزیت مالی بزرگ برای اتحادیه فوتبال آلمان خواهد داشت زیرا او اخیراً در زمان مربیگری هلند، کمتر از نیمی از دستمزد ناگلزمن را دریافت می کرد.»

1923127

اسکای آلمان هم دیروز به سراغ لوئیس فن‌خال رفت تا واقعیت درباره شایعات نامزد شدن این مربی هلندی برای هدایت تیم ملی این کشور را جویا شود. فن‌خال در این مصاحبه گفت: «اینکه من برای پست سرمربی‌گری آلمان نامزد شده‌ام باعث افتخار است. ولی تا حالا هیچ خارجی‌ای روی نیمکت آلمان ننشسته است.»

دیدگاه‌ها