کد خبر : 1965227 | 22 شهریور 1402 ساعت 15:53 | 33.2K بازدید | 12 دیدگاه

تک و‌ تنها و بدون‌ رقیب مثل این بازیکن تیم‌ملی(عکس)

محمدرضا حضرت پور تک لیبروی ایران در بازی های آسیایی خواهد بود.

تک و‌ تنها و بدون‌ رقیب مثل این بازیکن تیم‌ملی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از آنکه بهروز عطایی روی نام آرمان صالحی ‌خط قرمز کشید، حالا محمد رضا حضرت پور به عنوان تنها لیبروی ایران را در بازی های آسیایی حاضر خواهد بود. بر خلاف دوره گذشته که او به همراه مهدی مرندی دو لیبروی تیم ملی والیبال در پالمبانگ اندونزی بودند، اینبار به تنهایی در رقابت ها حضور خواهد داشت.

محمد رضا حضرت پور که سابقه قهرمانی در این تورنمنت را در کارنامه خود در سال ۲۰۱۸ دارد، به دنبال دومین قهرمانی در بیست و چهار سالگی است. او‌ همچنین پس از ناکامی در چند تورنمنت قبلی به دنبال بازگشتی با شکوه به تیم ملی است.

1924573

حضرت‌پور که حالا رقیبی ندارد و بدون استرس از دست دادن جایگاهش می‌تواند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد و در راه سومین قهرمانی برای تیم ملی والیبال ایران کمک بزرگی باشد.

البته او نباید از یاد ببرد که زنگ خطر هم برای او به صدا در آمده و در صورت عملکرد نه چندان خوب شاید در سالهای آینده جایگاه خود را در تیم ملی از دست بدهد. همانطور که لیبرو های پیش از او هم همینگونه و غافلگیرانه از تیم ملی والیبال کنار رفته اند. پس برای آنکه ثابت کند همچنان لیبروی اول تیم ملی والیبال ایران است به موفقیت و قهرمانی در بازی های آسیایی نیاز مبرمی دارد.

1924574

دیدگاه‌ها