کد خبر : 1965263 | 22 شهریور 1402 ساعت 19:30 | 41.6K بازدید | 36 دیدگاه

اخراج سرمربی مغضوب رونالدو: 2 اخراج در یک سال!

فدراسیون فوتبال لهستان رسما اعلام کرد که به همکاری با فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغالی تیم ملی این کشور، پایان داده است.

اخراج سرمربی مغضوب رونالدو: 2 اخراج در یک سال!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 2-0 تیم ملی لهستان در بازی این هفته مقابل آلبانی، فرناندو سانتوس از سرمربی‌گری تیم ملی این کشور اخراج شد.

سانتوس که در سال 2016 با تیم ملی کشورش پرتغال قهرمان یورو شده بود، در جام جهانی 2022 عملکرد خوبی نداشت و بعد از حذف پرتغال از هدایت تیم ملی این کشور کنار گذاشته شد. او از ماه ژانویه به لهستان رفت تا هدایت تیم ملی این کشور را به دست بگیرد.

لهستانی‌ها هم که از عملکرد تیم‌شان در جام جهانی قطر رضایت نداشتند بعد از آن تورنمنت چسلاو میخینویچ را اخراج کرد و سانتوس را به خدمت گرفتند. روبرت لواندفوسکی و یارانش در جام جهانی در مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل فرانسه شکست خوردند و حذف شدند. سانتوس و پرتغال هم یک مرحله بعد مقابل مراکش شکست خوردند و با جام جهانی خداحافظی کردند. 

در بازی یکشنبه این هفته که لهستان در شهر تیرانا مقابل آلبانی شکست خورد او در لهستان به شدت تحت فشار قرار گرفته بود. لهستان در حال حاضر در انتخابی یورو 2024 شرایط خوبی ندارد. اما سانتوس بعد از بازی گفت قصد استعفا ندارد و می‌خواهد به کارش در لهستان ادامه دهد.

1924639

فدراسیون فوتبال لهستان دقایقی پیش با انتشار یک بیانیه اخراج سانتوس را اعلام کرد. در این بیانیه آمده است: "به این وسیله قطع همکاری با فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی لهستان را اعلام می‌کنیم. انتخاب سریع سرمربی جدید برای مجمع فدراسیون اولویت خواهد بود. مراسم معرفی سرمربی جدید به زودی انجام خواهد شد".

لهستان در حال حاضر از پنج بازی در گروه E انتخابی یورو 20204 تنها 6 امتیاز به دست آورده و در رتبه چهارم قرار دارد. آنها در ماه اکتبر به جزایر فارو سفر می‌کنند تا با این تیم دیدار کنند و سپس در خانه به مصاف مولداوی خواهند رفت.

دیدگاه‌ها